Hvordan være hjemme med rier?

M

Moderator Camilla

Guest
Jeg har ikke hatt muligheten til å oppleve dette, men flere av dere gjøre nok det ;)

"Hvis jeg måtte svare kort på dette spørsmålet ville jeg sagt følgende: CHILL! Hvil, sov hvis du kan, lad opp batteriene, spis lett og godt, se Netflix – kos deg!"

Les hele innlegget her!
 
Høres lurt ut, hvis man ikke er en som har raske fødsler. Da gjelds det å følge godt med på riene og dra til sykehuset så fort som mulig [emoji6][emoji28]
 
Dessverre så har jeg opplevd det ja.

Om jeg blir gravid igjen, ingen planer om det, skal jeg bestille igangsettelse og nekte å dra hjem [emoji14] og det var vel også jordmor som tok imot nr 2 enig i.

Slappet litt for godt av hjemme nå med sistemann egentlig, men jeg har det dessverre sånn at når riene er regelmessige så kommer ungen, så da rekker man plutselig ikke frem om man "chiller" hjemme.
 
Med første så så jeg netflix og spiste-men alldeles ikke lett og godt-det gikk i fløteis og chips i fleng [emoji28] Var hjemme over ett halvt døgn med rier, dro inn på sykehuset med 4 cm åpning, og var på sykehuset nesten ett døgn før ungen kom...skulle vært hjemme lenger og spist masse mer is og junk tenkte jeg i etterkant [emoji12]
 
Vi skal til sykehus 2timer unna, så spørs om jeg tør å slappe av så veldig [emoji85][emoji28]
Blir nok å pakke bagen og dra til foreldrene mine som bor nærmere sykehuset [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp