Hvordan takler dere jobben?

Babyblå

Flørter med forumet
Ja, begynner å kjenne i hele kroppen at jeg er gravid i form av at jeg er sliten og trøtt. I tillegg til en å ha en liten mammadalt som ikke vil la mamma sove ut om morgenen, kjenner jeg jobben tar på. Jobber i helsevesenet, og det blir ofte nat, kveld, morgenvakter - alt i løpet av en uke. Kjenner det tar mer og mer på, og føler meg rett og slett litt farlig på jobb pga trøttheten til tider.

Flere som sliter i jobben? Hvordan holder dere ut? Så tror jeg bare at jeg vil høre at det kanskje ikke er bare er meg som sliter :laughing002
 
Jeg studerer og synes det er slitsomt nok, så skjønner ikke hvordan dere holder ut å jobbe! :p I dag klarte jeg ikke engang å dra kroppen bort på universitetet for to timer forelesning :facepalm: klarte å komme meg ut å gå en bitteliten tur + handle mat.. var vel ute en halvannen times tid til sammen, og da var jeg helt utslitt og kjempekvalm etterpå :wtf:
 
Jeg synes det er fryktelig slitsomt med jobb for tiden. Har også ei jente på halvannet år. Orker ike så veldig mye etter jobb for tiden, kan du si ;)
Jobb med tredelt turnus i helsevesenet her også.
 
Fikk førstemann som student selv, og det er tungt det også, man har jo lesepresset og dagen ee "aldri" ferdig, så du har min sympati:happy: tror det som føles ekstra tungt nå er alle de sprikende arbeidstidene og å stå opp tidlig med lille hver dag :oops:
 
Jeg takler det dårlig. Jeg føler jeg burde ha takla det bedre, da jeg kun har kontorjobb, og sjefen allerede har tilrettelagt for hjemmekontor til meg de 50% jeg nå ikke er sykmeldt. Men jeg sliter veldig, jeg er så kvalm og sliten hele døgnet, og nå har oppkasten kommet også. Jenta jeg allerede har på 2 år sover heller ikke natta gjennom enda.. jeg-er-sliten.. så du er ikke alene hvertfall[emoji1317]
 
Jeg synes det er fryktelig slitsomt med jobb for tiden. Har også ei jente på halvannet år. Orker ike så veldig mye etter jobb for tiden, kan du si ;)