Hvordan takler dere jobben?

Babyblå

Flørter med forumet
Ja, begynner å kjenne i hele kroppen at jeg er gravid i form av at jeg er sliten og trøtt. I tillegg til en å ha en liten mammadalt som ikke vil la mamma sove ut om morgenen, kjenner jeg jobben tar på. Jobber i helsevesenet, og det blir ofte nat, kveld, morgenvakter - alt i løpet av en uke. Kjenner det tar mer og mer på, og føler meg rett og slett litt farlig på jobb pga trøttheten til tider.

Flere som sliter i jobben? Hvordan holder dere ut? Så tror jeg bare at jeg vil høre at det kanskje ikke er bare er meg som sliter :laughing002
 
Jeg studerer og synes det er slitsomt nok, så skjønner ikke hvordan dere holder ut å jobbe! :p I dag klarte jeg ikke engang å dra kroppen bort på universitetet for to timer forelesning :facepalm: klarte å komme meg ut å gå en bitteliten tur + handle mat.. var vel ute en halvannen times tid til sammen, og da var jeg helt utslitt og kjempekvalm etterpå :wtf:
 
Jeg synes det er fryktelig slitsomt med jobb for tiden. Har også ei jente på halvannet år. Orker ike så veldig mye etter jobb for tiden, kan du si ;)
Jobb med tredelt turnus i helsevesenet her også.
 
Fikk førstemann som student selv, og det er tungt det også, man har jo lesepresset og dagen ee "aldri" ferdig, så du har min sympati:happy: tror det som føles ekstra tungt nå er alle de sprikende arbeidstidene og å stå opp tidlig med lille hver dag :oops:
 
Jeg takler det dårlig. Jeg føler jeg burde ha takla det bedre, da jeg kun har kontorjobb, og sjefen allerede har tilrettelagt for hjemmekontor til meg de 50% jeg nå ikke er sykmeldt. Men jeg sliter veldig, jeg er så kvalm og sliten hele døgnet, og nå har oppkasten kommet også. Jenta jeg allerede har på 2 år sover heller ikke natta gjennom enda.. jeg-er-sliten.. så du er ikke alene hvertfall[emoji1317]
 
Jeg synes det er fryktelig slitsomt med jobb for tiden. Har også ei jente på halvannet år. Orker ike så veldig mye etter jobb for tiden, kan du si ;)
Jobb med tredelt turnus i helsevesenet her også.

Hehe, samme her, limt til sofaen om kvelden :D hvordan føler du at du takler jobben i alt dette? :)
 
Jeg takler det dårlig. Jeg føler jeg burde ha takla det bedre, da jeg kun har kontorjobb, og sjefen allerede har tilrettelagt for hjemmekontor til meg de 50% jeg nå ikke er sykmeldt. Men jeg sliter veldig, jeg er så kvalm og sliten hele døgnet, og nå har oppkasten kommet også. Jenta jeg allerede har på 2 år sover heller ikke natta gjennom enda.. jeg-er-sliten.. så du er ikke alene hvertfall[emoji1317]

Min på 2 sover heller ikke natta gjennom, i know the pain :D men huff, har heldigvis ikke kvalmen. Litt fint å ha andre å lide med, men håper formen din blir bedre :shy:
 
Flott å se jeg ikke er den eneste med 2åring som vil opp om natta, fy søren vi er gode :gen014
 
Synes det er så innmari slitsomt å være på jobb, hadde jeg ikke vært glad i jobben min så hadde jeg nok aldri dratt dit :p
I tillegg så føler jeg at all energien jeg har går til jobb, ingen leftovers til familien når jeg kommer hjem. Når man har en i 1.klasse og en i 3.klasse så er bare det å følge med på hvem som skal ha gym når, svømming når og hvem som har turdag di forskjellige dagene et ork å sette seg inni :p Jeg som stort sett har kontroll på det meste :p
 
Hehe, samme her, limt til sofaen om kvelden :D hvordan føler du at du takler jobben i alt dette? :)

Foreløpig har det gått ganske greit. Men det er først de siste dagene trettheten har kommet for fullt. Litt spent på hvordan denne uka blir. Har arbeidshelg, og det er jo alltid spennende i forhold til bemanningen[emoji38]

Hvordan takler du jobb? [emoji4]
 
Det går på helsen løs når to andre på jobb er sykemeldt, og jeg jobber ekstra pga det, og en tredje burde vært sykemeldt men kommer på jobb fordi hin føler at hun må! Jobber i en liten bhg, så vi er veldig sårbare.
Har også en 2-åring med alt som følger med. Orker svært lite etter jobb, får ikke engang trent fordi jeg er så sliten. Skal til legen på torsdag, så tenkte å ta det opp da. Håper bare ikke det er lave jernnivåer!
 
Det er megatravelt på jobb for tiden, sitter muligens ti minutter iløpet av dagen dersom jeg er heldig, skritt-telleren viser 10-12 tusen skritt iløpet av 7,5 timer... Kjenner det i ryggen/bekkenet og på formen generelt at det ikke går an å holde på sånn i lengden. Allerede begynt å få type "stress-kynnere". Ingen overskudd hjemme, føler jeg forsømmer jenta mi på to år på alle mulige måter. Hun har heldigvis verdens beste pappa som tar godt vare på henne mens jeg ligger som ett slakt på sofaen etter arbeid <3

Spent på hvor lenge jeg holder slik som dette. Sist måtte jeg omplasseres i bedriften ca halvveis pga bekkenløsning. I jobben jeg har nå, er omplassering/tilrettelegging mer eller mindre umulig :/
 
Jeg har en på snart to og en ekstremt krevende jobb. Jeg klarer ikke å sykemelde meg, det ligger bare ikke i min natur. Så jeg er rimelig sliten om dagen [emoji43][emoji15]
 
Jeg jobber og studerer, i tillegg til at jeg har en liten oppmerksomhetskrever :p Jeg takler det dårlig og har vel egentlig bestemt meg for å kutte jobben! Jeg har null overskudd :(
 
Har gått greit nok hittil.. er 9+3 i dag. Ingen kvalme heldigvis men har had litt smerte/murringer som kommer å går, vært veldig trøtt å slapp. Så når arbeidsdagen er ferdig er det lite overskudd igjen[emoji22] går greit nok når det er lite å gjøre på jobb. Jobber som kundemottaker. Snart blir det sessong på jobb å da blir det stygg travelt. Så er litt spent på hvordan det blir[emoji22][emoji33] får jo ikke noe igjen for å presse seg selv alt for my heller. Vil jo det beste for lille gull.
 
Jeg kastet opp på jobb i går, ikke så lett å skjule kvalmen synes jeg! Med en på 16 mnd og en på 4 år som tidvis våkner om natten, fortsatt amming døgnet rundt og en mann som jobber mye sent, kjenner jeg at jeg er helt gåen. Men er i 100% jobb. Blir vel enklere ovenfor jobben når de vet.
 
Er såpass kort på vei foreløpig (5+2) at det verste er at hjernen hele tiden roper "Du er fuckings gravid! Hva skjedde her?" Da er det ikke så lett å konsentrere seg! Har kontorjobb og kontor nærmest toalettet, så satser på at jobb går greit selv om kvalmen skulle forverre seg. Nå er det bare på nivå med at man har tatt et par øl kvelden i forveien, så jeg savner i det minste ikke alkoholen :p Måtte ta en powernap etter jobb igår, men 30 min på øyet hjalp masse, så da hadde jeg overskudd til å gå en lang solnedgangstur. Det var deilig! Håper derfor at jeg får lov å føle meg sånn som dette fremover en goood stund..
 
Tungt! Jeg vil gråte hele tiden, er så sliten og tiltaksløs. Har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, så jeg får ikke "klagd" heller.. Må bare holde ut!
 
Forferdelig sliten her også... Men alle dere, husk at dette er en så kort periode av arbeidslivet (og livet) deres, at det er fullstendig lov å gå til legen å høre om det går ann å få sykemelding! [emoji172] Jeg lærte det den harde måten sist gang jeg gikk gravid, da prøvde og prøvde og prøvde jeg å gå på jobb. Det hele endte med at jeg ble kjempestressa, fikk migrene og hadde null og nada energi igjen etter jeg var ferdig på jobb. Ikke slit dere helt ut jenter!
 
Åh, så godt å lese at det er fler enn meg som sliter litt for tiden. Jeg er så utrolig trøtt og sliten HELE tiden, og greier ikke å levere 100% på jobben. Har heldigvis en forståelsesfull sjef, så får hvile litt i ny og ne i hvert fall. Kan ikke huske at jeg var så trøtt i mitt forrige svangerskap, men jeg har sikkert bare fortrengt det. :p
 
Back
Topp