Hvordan takler barna varmen?

M

Moderator Wilma

Guest
Nå er det en vanvittig varme i store deler av landet og det påvirker oss jo i ulik grad :) Hvordan takler barnet ditt varmen? Og hvordan går det for dere voksne? :)
 
Hun takler det fint, og har det også godt og kaldt nede på soverommet sitt. Jeg takler varmen ekstremt dårlig som gravid, og soverommet vårt blir dessuten glovarmt! I går kveld var det vel nesten 30 grader på rommet vårt...

Jeg har laget hjemmelaget is av Bama-smoothier. Godt, kaldt og sunt :) så vi spiser en del av det. Og jeg prøver å huske å drikke nok, og bruker mye isbiter. Men gleder meg til det blir kaldere igjen :p
 
De takler det helt fint. :) Mye kald drikke, mye solkrem, litt is, og lite klær. ☺️
 
selv om vi voksne både liker og tåler varmen kan det bli fryktelig slitsomt for de minste. De blir både slitne, trøtte, irritable i varmen. La de få pause fra sola og være inne
 
Mi elsker varmen. Drikker vann og smører seg med solkrem, så hun har det helt topp :)

Foreløpig takler jeg varmen som tvillinggravid bra. Men så eeeeelsker jeg sommeren da. 30 grader, Jatakk.
 
Mine elsker varmen, hiver av seg tøyet og løper nakne :hilarious:
 
De takler det litt dårlig. De klager ikke over at det er varmt men er slappe hele dagen og blir litt mer seg selv mot kvelden. Så blir fort sene kvelder når de har ladet hele dagen. Men skjønner de godt. Selv synes jeg det er slitsomt. Elsker egentlig varmen men den kom litt for brått i år. Har plutselig også reagert på pollen så har vondt i hele ansiktet nå. Har ingen medisiner så må nok en tur på apoteket i løpet av dagen
 
2 åringen takler det godt - bortsett fra på kveldene når han skal legge seg. Kan ikke ha vinduene på vidt gap heller, siden han klatrer opp i vinduskarmen [emoji28] så da får han sitte litt lengre oppe til det blir kjøligere inn på der[emoji4]
 
De storkoser seg, spiser is og leker dagen lang. Vi voksne takler det veldig godt elsker varmen vi også.
 
Forsåvidt fint. Men hu på 7 år kan bli veldig trøtt og sliten om hu er ute hele dagen. Og da er hu kranglete og grinete. Noe vi fikk kjenne sist uke ved legging. [emoji21]
 
Treåringen takler det fint [emoji4] minstemann på 10 uker synes det var litt vel varmt her den ene dagen, men ellers går det fint for han også. Jeg elsker varme, så for meg er det ikke noe problem (bortsett fra når jeg skal sove [emoji85])
 
Mellomste har hatt vondt i hodet i 3 dager nå. Mistenker at hun drikker for lite.
 
Takler det greit. Får masse is, eller drikke med isbiter. Og mye frukt.
 
Back
Topp