Hvordan startet din fødsel?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
vannavgang :)
 
Min fødsel startet med modningsrier i ca en uke i forveien.. Så pang på natta med rier 3 min mellom.. :)
 
Startet med vannavgang midt på natta :p
Så var det nesten et døyn med venting på at riene skulle ta seg opp!
 
Startet med mensensmerter og vond rygg! Trodde jeg bare var sliten pga jeg hadde sittet på en fæl stol i noen timer, men 36 timer senere kom han! :p
 
Min fødsel startet i uke 35 med rier. Jeg trodde det var kynnere, men de ble sterkere og sterkere. Da de ble så sterke at jeg fikk vansker for å stå oppreist - DA først klarte jeg innse at det mulig var fødsel på gang :p
 
Rier, våknet kvart over 5 på morgenen. Var bare i uke 34+6,så trodde det bare var kynnere før jeg skjønte at det var noe mer :p
 
Uregelmessige rier få timer før jeg ble satt igang
 
Startet på natten med masrier. De var ikke veldig vonde, men den morgenen hadde jeg 4 cm åpning.
 
Jeg hadde planlagt keisersnitt, kom inn på sykehuset kl 08:45, ble sendt inn for å sette i kateteret. Så gikk vi til operasjonsrommet, satt i bedøvelse, og ble deretter lam nedentil, så kom sønnen min 09:37 det gikk ganske fort fra jeg kom inn
 
Vannavgang :) så gikk det nesten et døgn før riene begynte og da ble jeg satt igang :)
 
Vannavgang på natten uke 33+2, riehemmere og 2 lungemodningssprøyter ila 1 døgn, så starta fødselen for fullt med rier 34+0
 
Back
Topp