Hvordan står det til med dere?

Jeg har nå gått ned 4kg pga kvalmen... jeg orker ikke tanken på mat og hvis jeg spiser noe kommer det bare rett opp igjen :(

Jeg er bare veldig takknemlig fort at jeg overlevde jobb i kveld uten å brekke meg forran kunder :eek: det hadde vært krise! (Jobber som servitør)

Å være servitør må være en tøff jobb når man er så kvalm [emoji15] jeg reagerer veldig på lukt for tiden, og hadde nok neppe klart jobben din under denne hormonfesten.
 
Jeg har nå gått ned 4kg pga kvalmen... jeg orker ikke tanken på mat og hvis jeg spiser noe kommer det bare rett opp igjen :(

Jeg er bare veldig takknemlig fort at jeg overlevde jobb i kveld uten å brekke meg forran kunder :eek: det hadde vært krise! (Jobber som servitør)

Ja,det er virkelig ikke jobben man bør stå å brekke seg i
 
Å være servitør må være en tøff jobb når man er så kvalm [emoji15] jeg reagerer veldig på lukt for tiden, og hadde nok neppe klart jobben din under denne hormonfesten.
Ja,det er virkelig ikke jobben man bør stå å brekke seg i

Jeg jobber heldigvis ikke ofte! Er bare deltid :) og har faktisk ikke vært så ille når jeg først kommer i gang og ikke tenker over det.
Er asiatisk mat så syntes ikke det lukter så mye. Hadde vært noe annet om det var mye frityrolje :sour: den lukta takkler jeg ikke. Jeg syntes heldigvis det meste lukter godt på jobb :D
 
Jeg jobber heldigvis ikke ofte! Er bare deltid :) og har faktisk ikke vært så ille når jeg først kommer i gang og ikke tenker over det.
Er asiatisk mat så syntes ikke det lukter så mye. Hadde vært noe annet om det var mye frityrolje :sour: den lukta takkler jeg ikke. Jeg syntes heldigvis det meste lukter godt på jobb :D

Åå, bra det da. [emoji4]
Asiatisk er såå godt
 
I dag har jeg hatt en bedre dag :) Tiltross for at fredagstacoen kom i retur...., har jeg vært mindre kvalm i dag! Jippi :smiley-bounce012

Følte jeg fikk prestert mer på jobb i dag, jeg jobber bare 50 % for tiden (sykemeldt frem til jul).