Hvordan står det til med dere?

Jeg har nå gått ned 4kg pga kvalmen... jeg orker ikke tanken på mat og hvis jeg spiser noe kommer det bare rett opp igjen :(

Jeg er bare veldig takknemlig fort at jeg overlevde jobb i kveld uten å brekke meg forran kunder :eek: det hadde vært krise! (Jobber som servitør)

Å være servitør må være en tøff jobb når man er så kvalm [emoji15] jeg reagerer veldig på lukt for tiden, og hadde nok neppe klart jobben din under denne hormonfesten.
 
Jeg har nå gått ned 4kg pga kvalmen... jeg orker ikke tanken på mat og hvis jeg spiser noe kommer det bare rett opp igjen :(

Jeg er bare veldig takknemlig fort at jeg overlevde jobb i kveld uten å brekke meg forran kunder :eek: det hadde vært krise! (Jobber som servitør)

Ja,det er virkelig ikke jobben man bør stå å brekke seg i
 
Å være servitør må være en tøff jobb når man er så kvalm [emoji15] jeg reagerer veldig på lukt for tiden, og hadde nok neppe klart jobben din under denne hormonfesten.
Ja,det er virkelig ikke jobben man bør stå å brekke seg i

Jeg jobber heldigvis ikke ofte! Er bare deltid :) og har faktisk ikke vært så ille når jeg først kommer i gang og ikke tenker over det.
Er asiatisk mat så syntes ikke det lukter så mye. Hadde vært noe annet om det var mye frityrolje :sour: den lukta takkler jeg ikke. Jeg syntes heldigvis det meste lukter godt på jobb :D
 
Jeg jobber heldigvis ikke ofte! Er bare deltid :) og har faktisk ikke vært så ille når jeg først kommer i gang og ikke tenker over det.
Er asiatisk mat så syntes ikke det lukter så mye. Hadde vært noe annet om det var mye frityrolje :sour: den lukta takkler jeg ikke. Jeg syntes heldigvis det meste lukter godt på jobb :D

Åå, bra det da. [emoji4]
Asiatisk er såå godt
 
I dag har jeg hatt en bedre dag :) Tiltross for at fredagstacoen kom i retur...., har jeg vært mindre kvalm i dag! Jippi :smiley-bounce012

Følte jeg fikk prestert mer på jobb i dag, jeg jobber bare 50 % for tiden (sykemeldt frem til jul).
Jeg ble skikkelig forkjølet tidligere i uken, men det har også nesten sluppet taket.

Men sove kunne jeg nok gjort døgnet rundt! Må legge med nedpå i løpet av dagen for å prøve å fungere litt...
Denne tiden har vært mer slitsom enn jeg kunne huske...

I dag fikk jeg brev fra sykehuset, time 13.12. Går utifrå at det er TUL (gynekologisk avdeling, kan ikke skjønne at det skal være noe annet?) Kjenner det skal bli veldig godt å få en bekreftelse på trivsel der inne! Kan ikke huske at jeg bekymret meg så mye for det sist heller...
 
  • Liker
Reactions: M#
Jeg har nå gått ned 4kg pga kvalmen... jeg orker ikke tanken på mat og hvis jeg spiser noe kommer det bare rett opp igjen :(

Jeg er bare veldig takknemlig fort at jeg overlevde jobb i kveld uten å brekke meg forran kunder :eek: det hadde vært krise! (Jobber som servitør)

Høres utrolig slitsomt ut! All honnør til deg for å stå i en sånn jobb når du har svangerskapskvalme ♡
 
I dag har jeg hatt en bedre dag :) Tiltross for at fredagstacoen kom i retur...., har jeg vært mindre kvalm i dag! Jippi :smiley-bounce012

Følte jeg fikk prestert mer på jobb i dag, jeg jobber bare 50 % for tiden (sykemeldt frem til jul).
Jeg ble skikkelig forkjølet tidligere i uken, men det har også nesten sluppet taket.

Men sove kunne jeg nok gjort døgnet rundt! Må legge med nedpå i løpet av dagen for å prøve å fungere litt...
Denne tiden har vært mer slitsom enn jeg kunne huske...

I dag fikk jeg brev fra sykehuset, time 13.12. Går utifrå at det er TUL (gynekologisk avdeling, kan ikke skjønne at det skal være noe annet?) Kjenner det skal bli veldig godt å få en bekreftelse på trivsel der inne! Kan ikke huske at jeg bekymret meg så mye for det sist heller...

God følelse når man har hatt produktive dager på jobb! Og deilig at kvalmen ikke har vært så ille :)

Lykke til 13.desember! TUL på luciadagen xsmile6
 
Skjønner at det er vanskelig å holde fokus på studiene! Hadde jeg aldri greid :p

Som deg har jeg ikke lyst på noen ting. Var i butikken (Coop obs) i stad, fant ingenting som frister til middag :p

Lykke til med eksamen! ♡
Akkurat sånn jeg også har det, ja. Var på butikken og tenkte jeg skulle kjøpe noe ekstra til helgen, men endte opp med kun en farris bris.. Haha :p Tusen takk, håper bare jeg klarer å holde fokus frem til onsdag, så kan jeg slappe av etterpå :D
 
  • Liker
Reactions: M#
Akkurat sånn jeg også har det, ja. Var på butikken og tenkte jeg skulle kjøpe noe ekstra til helgen, men endte opp med kun en farris bris.. Haha :p Tusen takk, håper bare jeg klarer å holde fokus frem til onsdag, så kan jeg slappe av etterpå :D

Jeg endte opp med å kjøpe grønnsaker og dip som jeg skulle kose meg med i går kveld. Det står fortsatt tilnærmet urørt i kjøleskapet :hilarious:
 
Forkjølet, har SYKT vonde brystknopper(men ammer ettåringen fremdeles[emoji43]), har murringer og stikkinger og tisser i ett kjør. Lite matlyst men holder ut! Har dog klart å gå opp 2 kilo, men føler at det er mest vann(og sikkert pga økt blodmengde i kroppen?).
Føler at det tar så altfor lang tid å bli frisk fra denne forkjølelsen. Får nesten ikke sove pga det og hyppige oppvåkninger hos lillemor pga forkjølelse pluss tannfrembrudd. Det er en hard tørn til oss akkurat nå! Har nesten ikke tid til å tenke på lille i magen, men det betyr også at jeg heller ikke har tid til å bekymre meg. Jeg får innkalling til TUL i løpet av neste uke og det blir en lettelse!
Idag er det juletrefest i barnehagen og jeg gleder meg kjempemasse! Dette har jeg sett fram til i mange år allerede [emoji173]
 
Så langt er det kunn kvalme og oppkast. Men håper jeg slipper å være kvalm hele svangeskapet, for det var jeg med de to andre
 
Back
Topp