Hvordan skjule graviditet på jobb o.l?

tingeling1

Forumet er livet
Jeg er gravid i 6.uke, og er temmelig dårlig. Veldig kvalm og svimmel, og føler at jeg ikke gjør jobben min så godt som jeg burde.... Tenker at kollegaer merker at det er noe, kanskje tror de at jeg er slapp i jobben eller noe, og det vil jeg jo helst ikke at de skal tro.... Har bare jobbet der i 2 uker, og har egentlig ikke lyst til å si at jeg er gravid enda, med tanke på at ting ennå kan skje... Men det er ille og gå sånn og være skikkelig dårlig og måtte skjule det og..... Noen som har erfaringer på området? Bør jeg fortelle det på jobb?
 
Vil bare si lykke til med formen framover. har ikke noen gode råd, for jeg har lurt på det samme selv.

Håper formen din blir bedre fort.

Trøsteklem, M
 
jeg har vært borte fra jobb noen dager nå..
så je har fortalt det til sjefen...
godt å ha det gjort...
nå vet hun ivertfall hva det er hvis jeg er i dårlig form
 
jeg synes du skal fortelle de på jobben det... det går somregel bra vet du, og hvis d skulle gå galt, noe det helt sik. ikke gjør, så er det godt å vite at du kan snakke med noen om det, også på jobben=) håper du ble litt kolokere
 
Si at du har fått et virus. Jeg hadde "virus" i mange måneder....hehe[:D]
 
Har du en leder du kan fortelle det til som klarer å holde på hemmeligheten? Jeg fortalte det til lederen min tidlig fordi jeg var ganske kvalm og energien ikke var på topp. Hadde ikke lyst til at alle skulle vite det i tilfelle det gikk galt, men da visste ihvertfall hun hva årsaken var om arbeidsinnsatsen ikke var på topp en dag.
 
Jeg ble sykmeldt ganske så tidlig , så jeg fortalte det til sjefen da[:)]
 
Hei. Jeg har det akkurat likt selv. Ønsker heller ikke å fortelle det til noen enda. Hadde lyst til å si det til familien på julaften. Tror det blir vanskelig å holde det hemmelig så mye lengre, for vi skal på julebord snart. Er også veldig kvalm, og føler at jeg bare er sånn halvveis engasjert i jobb akurat nå.
 
Back
Topp