Hvordan skjule graviditet på ferie?

LilleMy88

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Neste uke drar vi til foreldrene mine i Spania. I dag er jeg 4+3 og ønsker å vente med å fortelle dem til ting er mer sikkert.
Planen er foreløpig å si at jeg har blærekatarr og går på penicillin for å slippe alkoholen. Det tror jeg skal gå bra da jeg hadde dette ofte som barn. Tror de kjøper den[emoji6]
Men, maten.. noen som har noen lure tips på hvordan å unngå diverse matvarer uten at folk får mistanker? [emoji5]
Jeg tenker jeg skal unnskylde meg med at jeg jobber for å komme inn i bunaden til 17 mai og vil derfor helst ikke spise digge oster eller skinker.. [emoji1]

Tar gjerne i mot tips! [emoji5][emoji173]️
 
Du- ost og penicillin, blandet med alkohol er vel ikke bra? [emoji28] er d ikke sånn at du går på en sterk type penicillin fordi det holder på å utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, og da førte dette med seg sjukt mye ekstra ting å tenke på?

Og mot slutten av oppholdet- så kjøper du deg alkoholfri øl eller vin som du heller over i glass, og later som om er ekte vare [emoji3] null stress i joggedress!!
Lykke til!
 
Men husk- ikke bestill rødt kjøtt [emoji23] d dreit jeg meg ut på når jeg bestilte, så mistanken ble vekket hos folk når jeg brått skulle ha gjennomstekt [emoji28]
 
Kommer jo an på hvor peiling de har på sånt, men det er i utgangspunktet ikke farlig å drikke litt alkohol når man går på penicillin, så jeg hadde nok sagt at det var en annen type antibiotika. (Flagyl, for eksempel, det skal overhodet ikke kombineres med alkohol pga antabuseffekt.)
 
Hehe[emoji6] det kan gå!

Det var et godt tips! Jeg pleier ikke å bestille gjennomstekt, så da blir jeg nok avslørt[emoji5] Note to self: ikke bestill rødt kjøtt[emoji108]
 
Kommer jo an på hvor peiling de har på sånt, men det er i utgangspunktet ikke farlig å drikke litt alkohol når man går på penicillin, så jeg hadde nok sagt at det var en annen type antibiotika. (Flagyl, for eksempel, det skal overhodet ikke kombineres med alkohol pga antabuseffekt.)

Tror ikke de har så veldig peiling, heldigvis. Men takk for tips[emoji5] kan jo evt si det om de begynner å spørre mye rundt det. [emoji4]
 
Back
Topp