Hvordan skjerme babyen for sol?

M

Moderator Tone

Guest
Hvordan skjermer dere babyen for sol i vogn å bil?
 
Solskjerm fra tinkafu i vogna, og 2 solskjermer på vinduet bak i bilen(i tillegg til at de er sota bak)
 
Vi har en solskjerm på klipe som vi bruker både i vogn og bilstol i tillegg til kalesjen som alt er. Heter vel buggy buddy eller noe slikt. Syns den er genial, tror den er det vi har kjøpt som vi har brukt mest sånn utenom de store tingene som bilstol, vogn og seng.
 
Har en fantastisk vogn når det kommer til solskjerming! Et ekstra "ledd" på kalesja sammenlignet med vanlige vogner. På sittedelen tror jeg nesten der er to. Skal mye til at mini får sola i fjeset når vi triller, og i ro snur jeg kalesjedelen mot sola så kommer der ikke sol i vogna i det hele tatt (setter den selvfølgelig i skyggen hvis mulig).

I bilen har vi sota ruter og en ekstra skjerm på bakvinduet. Ikke alltid det er nok, men går stort sett greit.
 
Er dere nøye med å ta på barna solkrem når de er ute i vognen?
 
Bruker aldri solkrem, han skal jo ikke ha sol på seg. Bruker den fantastiske solskjermen fra tinkafu. I bilen har vi sota vindu, men han sitter uansett godt skjermet i midten.

Til fine dager har vi et uv-telt. (Rettelse: til den ene fine dagen brukte vi uv-teltet :p).
 
Sotede ruter i bilen pluss sånn skjerm som klistres på ruta. Har også en uv-paraply som kan festes på bilstol og vogn [emoji4]
Har kjøpt solkrem og har den med i stellebagen hvis vi -må- være i sola. Pleier alltid å gjøre det jeg kan for å ha han i skyggen.
 
Bruker vognen som skjerming. Ellers uv telt. Hun har alltid på klær til å være ute, med seg solhatt og briller men.vi er i skyggen
 
Back
Topp