Hvordan skal lillegullene sove på dagtid?

Jeg kommer til å prøve å bruke vogn til soving på dagtid. I lys og bråk. Førstemann ble så vandt til å sove i sengen sin i mørket, så det ble kjempe vanskelig da han plutselig skulle sove i vogn i lys og bråk i barnehagen.
 
Vi har sprinkelseng til nattsoving og vugge på stua.
Når storebror begynte å makke veldig å løfte seg opp sov han i lekegrinden.

Vi kommer nok til å bruke vognen til dagsovinga, men må de det ann i begynnelsen og blir nok ikke til hver dupp.
 
Skal kjøpe bedside crib med hjul som kan brukes på soverommet og stua. Og har bestilt babynest:)
 
Tenkte å venne babyen til å sove i vogna på dagtid. Men sånne ting kan ikke planlegges. Må nesten bare vente å se til hun kommer:)
 
På dagtid skal babyen sove på meg, i fanget mitt, i armene mine, i bæretøy eller sammen med meg i senga, regner jeg med
 
På dagtid skal babyen sove på meg, i fanget mitt, i armene mine, i bæretøy eller sammen med meg i senga, regner jeg med
Sånn hadde jeg det med førstemann[emoji7] var kjempekos. Blir nok å prøve å venne babyen til å sove for seg selv så jeg får vært litt med sønnen min også.
 
Det ble babynest i lekegrind i stua, ihvertfall de første ukene. Og så blir det vogn ute på verandaen etterhvert:)
 
I vuggen, som er relativt gulvnær, i stua, med bråkete husdyr rundt seg, var planen. [emoji14]
 
Back
Topp