Hvordan ser ditt drømme bryllup ut?

M

Moderator Tone

Guest
Viss du kunne ha planlagt drømme bryllupet ditt, hvordan hadde det vært?
Hvor finner du inspirasjon?

Har du allerede giftet deg?
Hvordan var bryllupet?
 
I want to organize a casual Focus on warmth in family and close friends. Or formal. Invite all guests who know

This will affect the choice of places such as little ones in the garden or on the beach, it looks casual. Or if you want a lot of guests. The Great Hall is the best answer. royal1688
 
Gjorde det enkelt, vi tok med oss 4 av våres nærmeste til tinghuset, giftet oss, dro på restaurant å spiste, fort og enkelt :)
 
Giftet meg i 2009, men mye jeg skulle gjort annerledes. Fikk blant annet feil kake.... og er skilt nå :p skulle skulle vært en annen mann og vel, hehe. Nei da, det var da greit, så lenge det varte, bare skled fra hverandre på et punkt ++.

Skulle jeg gjort det på nytt, som hadde vært hyggelig. så ville jeg hatt det ute, en lite og intimt et. På en strand kanskje :) Skulle hatt en mye enklere kjole, men fortsatt i hvit. Tror jeg rett og slett hadde gått for grilling eller et slags koldtbord, så kan folk spise hva de måtte ønske :)
 
Har hatt bryllup.

Det var lite med kun de nærmeste. 30 stk var vi. Det ble koldtbord og kaker. Fri alkohol. Men ingen ble dritafulle, bare godt humør med mye dans. Hadde spillemann som spilte mye god musikk. Tom farmora mi på da 77 år holdt ut til 05 om morgen. Og har prata mye og godt om det hele :D

Skulle vi gjort det om igjen hadde vi nok invitert enda flere av vennene våre. Men vi valgte de nærmeste :)
 
Et lite intimt bryllup, gjerne i utlandet, med bare de aller nærmeste [emoji254]
 
Skal gifte oss i august 2018, så driver å planlegger nå. Har ikke sånn veldig mange krav. Har funnet et kjempefint lokale til festen og sånn ellers handler det meste bare om å bli gift :p
 
Back
Topp