Hvordan ser 17. mai ut for dere?

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hva gjør dere på 17. mai? Og er det noe dere ikke gjør lenger etter at dere fikk barn?
 
Vi har ikke planlagt så mye enda i år, men vi må en tur på oppvekstsenteret og gå i tog tenker jeg[emoji4] så pleier vi og spise spekemat hos mamma og pappa, så får se hvordan det blir i år[emoji4]
 
I fjord dro vi på hotellet hjemme hos mamma for å spise frokost. Det er noe vi har gjort mye når jeg bodde hjemme, men ikke så mye de siste åra. Da har vi stort sett vært her og feiret sammen med linjeforeningen.
Det er egentlig feiring i bhg, men kjæresten ville heller være sammen med min familie enn å være her den dagen, så da skal vi det, og så ser vi på toget der, og griller hos mormor på ettermiddagen =) Vi har bestilt en blanding av pølse og hamburger, og jeg har insistert på å lage hamburgerbrød (mormor syns ikke det var helt nødvendig :p) da vi ikke er sånn superfan av ferdigkjøpte.
 
I fjord dro vi på hotellet hjemme hos mamma for å spise frokost. Det er noe vi har gjort mye når jeg bodde hjemme, men ikke så mye de siste åra. Da har vi stort sett vært her og feiret sammen med linjeforeningen.
Det er egentlig feiring i bhg, men kjæresten ville heller være sammen med min familie enn å være her den dagen, så da skal vi det, og så ser vi på toget der, og griller hos mormor på ettermiddagen =) Vi har bestilt en blanding av pølse og hamburger, og jeg har insistert på å lage hamburgerbrød (mormor syns ikke det var helt nødvendig :p) da vi ikke er sånn superfan av ferdigkjøpte.

Koselig å være med familien da[emoji2] og greit å bidra med noe også[emoji6]
 
Vi skal være hjemme starte med en god frokost og dra til byen og se hvordan det er her på det nye stedet då dra hjem og grille om det er pent vær
 
Etter lillingen begynte i barnehage blir det tog sammen med dem så langt de går, i fjord gikk vi hele veien som alle andre år, og så blir det grilling etterpå sammen med min side av slekta - det gjør vi så fremst det ikke er storm ute[emoji173] lillingen har fått strikka nordlansdrakten så han skal få pynte seg fint til å feire dagen[emoji5]
 
Vet ikke helt hvordan vår 17.mai blir. Vi har litt forskjellige planer. Mest sannsynlig blir det å gå i det lokale 17.maitoget, da storesøster skal gå med barnehagen, og så til tanten min på grilling (vår familie, på mammas side, har hatt den tradisjonen siden jeg var liten)[emoji4] Det var snakk om å bli med bror til mannen og familien bort på den lokale barneskolen der å være med på det som skjer der, men vet ikke om vi får tid til å presse det inn.
 
Vet ikke helt hvordan vår 17.mai blir. Vi har litt forskjellige planer. Mest sannsynlig blir det å gå i det lokale 17.maitoget, da storesøster skal gå med barnehagen, og så til tanten min på grilling (vår familie, på mammas side, har hatt den tradisjonen siden jeg var liten)[emoji4] Det var snakk om å bli med bror til mannen og familien bort på den lokale barneskolen der å være med på det som skjer der, men vet ikke om vi får tid til å presse det inn.

Greit å ikke ha alt for mange planer og, skal jo være en fin og koselig dag[emoji4] ikke stresse hit og dit for å rekke alt.
 
Vi skal først finne ut hva som skjer I bhg for eldste. Men skal vel gå i tog. Broren til mannen skal spille pga lite musikanter men utrolig mange aspiranter. Vi pleier å spise med svigers og gjør nok det nå også. Var med pappa for noen år siden men eldste vil gå i tog så blir hjemme. Skal også se på russetoget.
 
Back
Topp