Hvordan så testene deres ut?

Jeg fikk 2-3 i uke 4+6 og 3+ i uke 5+1. Demonterte den i uke 4+6 og såg det var like før 3+(3 nesten like sterke streker)☺ Hørt mange ikke får 3+ før i uke 6!
 
Jeg fikk 2-3 i uke 4+6 og 3+ i uke 5+1. Demonterte den i uke 4+6 og såg det var like før 3+(3 nesten like sterke streker)☺ Hørt mange ikke får 3+ før i uke 6!

Visste ikke at man kunne demontere og se på det, det skal jeg prøve - tusen takk :)
 
16 dpo i dag (4+2), og ble stresset av svakere strek på morgentest. Tror nok det må ha vært noe med fargestoffet i den ene testen, for etterpå var de neste testene sterkere igjen. :) Dessuten tok jeg CBD og fikk 2-3!

16 dpo ettermiddag:
ImageUploadedByBV Forum1441810146.841541.jpg
ImageUploadedByBV Forum1441810207.888105.jpg


Alle testene:
ImageUploadedByBV Forum1441810237.965442.jpg
(Forkortelsene er morgen, formiddag, ettermiddag og kveld).

De digitale hittil:
10 dpo E - "Ikke gravid"
10 dpo K - "GRAVID 1-2"
14 dpo M - "GRAVID 1-2"
16 dpo E - "GRAVID 2-3"
 
Angående demontering av digital test - her er bilde av en jeg gjorde det på - men hvordan tyder jeg den?IMG_3192.JPG IMG_3195.JPG
 
Om du googler clearblue digital ukesindikator på bildefunksjon ser du mange eksempler. Denne ser ut som en 2-3. Når den tredje streken er like sterk viser den 3+ :)
 
Jeg fikk 2-3 på torsdag i forrige uke. Tok en ny digital med ukeindikator i dag som fortsatt viste 2-3... I dag var urinen min veldig lys(drakk mye i går kveld), så lurer på om den kan vise 3+ om den er mer konsentrert? Eller er det like mye HCG i lys urin, når man har kommet så "langt" i graviditeten?
 
Jeg fikk 2-3 på torsdag i forrige uke. Tok en ny digital med ukeindikator i dag som fortsatt viste 2-3... I dag var urinen min veldig lys(drakk mye i går kveld), så lurer på om den kan vise 3+ om den er mer konsentrert? Eller er det like mye HCG i lys urin, når man har kommet så "langt" i graviditeten?

Konsentrasjon på urin spiller absolutt en rolle så tidlig. Jeg klarer ofte å ha bedre konsentrert urin på dagtid (tisse rett etter et måltid og så la være å drikke eller tisse før rett før neste måltid - tar derfor de digitale stort sett på dagtid.) :)
 
Jeg er 5+3 i dag, fortsatt bare 2-3 på den digitale testen...men tror mens termin må være feil...Hadde håpet på høyere stigning så jeg hadde følt meg mer rolig. Skal til min første legetime i morgen og da håper jeg han tar HCG test.

Jeg lurer forresten på noe angående urinprøve og morgenurin - jeg må alltid på do minst én gang i løpet av natten. Før jeg ble gravid hadde jeg lært meg å vente til 5 om morgenen, men nå er det som regel ikke mulig å holde seg etter 3-4 om natta. Har tatt de fleste testene på natta, men jeg skal til legen klokken 8 om morgenen. Kan jeg gå på do om natta og ta urinprøven klokken 8 - er det da morgenurinen og vil den være konsentrert nok? Bør jeg da droppe å spise før timen?
 
Jeg har samme bekymring som dere. Er 5+4 i dag og fikk 2-3 på morgenen. I forrige uke fikk jeg 1-2 da jeg var 4+2. Tror jeg må kjøpe en til digital, men jeg er usikker på når jeg bør ta den.
 
Jeg tok strimmeltester i dag, sammen med den med ukeindikator. Den første(nederste strimmelen) 06.30 - lys urin. Den andre tok jeg 10.00 - mørkere urin, men fortsatt ikke på sitt mørkeste. Ser ut som de er like i styrken fordet.

Jeg skal hvertfall reise å kjøpe en g-test til med ukeindikator, så får jeg se om jeg tar den i morgen eller på lørdag :p Kanskje de har en to-pakning, da kjøper jeg den! Rart hvor viktig dette er :p
ImageUploadedByBV Forum1441882389.699953.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1441922776.668632.jpgtatt dagen jeg skulle hatt mens. Tok et halvt minutt før streken syntes, men så ble den bare sterkere og sterkere
 
8de50f065f5e8bc49e931314815bbe27
 
Nytt samlebilde. Elsker g.tester!!!❤ 10dp2dt er det samme som 12 dpo. :))
0cb11e6e7a57dc095c96f1ba90c83242
 
Back
Topp