Hvordan reiser dere til barnehagen?

1 kilometer gå-tur til buss og deretter 40-50min busstur. Jobber i barnehagen til jenta, så det funker ganske greit sånn sett :p
 
Bil er absolutt det foretrukne og mest brukte her :) Tar 10 min ca. :)

Kan reise kollektivt, men idag tok det meg beskjedne 1 time og 10 min...

Barnehagen ligger 10 min unna jobben min med bil :)
 
Savner å kunne gå til barnehagen (og jobb). Jeg må kjøre bil til jobb, så da kjører jeg til og fra bhg også. Har gåavstand til barnehagen, men rekker ikke å gå fram og tilbake.
 
Kjører 2 minutt til bhg og videre cirka 7 minutt til jobb. Når jeg har fri går vi av og til, både til og fra. Mannen henter av og til på sykkel (og sete bak) om jeg har bilen på kveldsvakt. Det har også hendt de har tatt bussen.
 
Vi kunne gått, hadde tatt oss 20 min, men siden jeg skal på jobb som ligger forbi bhg, så er det tungvindt å først gå til bhg, gå hjem og så kjøre forbi bhg for å dra på jobb. Hadde blitt en nesten en time lenger bhgdag for frøkna.... Den timen vil jeg heller ha med henne i løpet av dagen.
 
Vi triller eller leverer påvei til jobb :) Barnehagen ligger et steinkast fra her vi bor :)
 
Kjører bil eller går :)
 
Går/sykler/ kjører bil. Ca 2 km en vei.
 
Vi kjører bil. Bor på bygda, så kollektivtrafikken er ikke all verdens å skryte av. Jobben min ligger 7 kilometer unna barnehagen
 
Kjører bil, ingen annen mulighet. Er nok nesten en time å gå, det blir litt langt for barna før/etter barnehage. Motsatt vei av jobben.
 
Det er ca 4 km til barnehagen uten gang- og sykkelvei, så vi skal kjøre. Jeg jobber i samme barnehage, men på annen avdeling enn hun skal starte på.
 
Som regel bil, men prøver å gå eller sykle en del i sommerhalvåret.
Har 4-5 min til bhg med bil.
 
Jeg hadde dem i bhg pga jeg er kronisk syk, dessuten var det ingen andre barn hjemme, så når de ble større hadde de ikke hatt noen å leke med om jeg skulle hatt dem her. De begynte ikke før de hhv 18 mnd og 23 mnd, så de begynte ikke så tidlig.
Får/fikk du høre den der ofte? Jeg er kronisk syk selv, og får spørsmålet slengt i ansiktet av så og si alle.
 
Får/fikk du høre den der ofte? Jeg er kronisk syk selv, og får spørsmålet slengt i ansiktet av så og si alle.

Jeg er også hjemme og kronisk syk og har barna i bhg (80%). Har aldri fått noen spørsmål om hvorfor da alle som kjenner meg vet hva som feiler meg, og evt andre har fått det fortalt om det passer sånn. Aldri fått noen negative bemerkninger på det heldigvis..
 
Kjører bil da det er 30 min hver vei til bhg og hjem. Og 50 min med buss.
 
Back
Topp