Hvordan reagerte foreldrene dine da dere slapp nyheten?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Noen kommende besteforeldre blir helt fra seg av glede, mens andre igjen kanskje er litt reserverte.

Hvordan reagerte dine foreldre på babynyheten?
 
Vi har bare fortalt min far og damen om det enda[emoji4] (Er ikke ofte på besøk hos de, så tenkte det var lurt å gjøre det når vi da var der[emoji4]) De tok det kjempe fint og ble veldig glade[emoji3]
Neste runde blir å fortelle farmor og mormor om nyheten[emoji173] tror de blir kjempe glad[emoji3] (ser for meg at mormor kommer til å si at det har hun skjønt lenge[emoji23])
 
Har ikke fortalt enda
 
Pappa ble veldig glad, men vi syns nok begge det er litt rart også siden mamma ikke får oppleve det. Hun gikk i to år og ventet på det.

Svigers med familie ble helt elleville så de gleder seg masse.
 
Har ikke sagt det til noen og gruer meg til jeg må. Alle rundt har gitt tydelig beskjed om at de synes det er nok med to.
 
Selv har jeg ingen foreldre, da begge er døde. Kjenner litt ekstra på det nå. Gudskjelov har jeg verdens beste svigerforeldre. De ble kjempe glade og gleder seg veldig mye.
 
Svigermor har gitt klar beskjed om at hun syntes vi burde gi oss etter den første, så ser ikke akkurat frem til å fortelle...
 
Svigerforeldrene min gleder seg og synes det er morsomt med en til [emoji4] Foreldrene mine syntes vel ikke så mye om det hverken fra eller til. De sa mer gratulerer fordi de følte de "måtte" enn noe annet.
De andre som vet om det gleder seg med oss da [emoji1]
 
Back
Topp