Hvordan reagerte foreldrene dine da dere slapp nyheten?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Noen kommende besteforeldre blir helt fra seg av glede, mens andre igjen kanskje er litt reserverte.

Hvordan reagerte dine foreldre på babynyheten?
 
Min mor ble overlykkelig(kanskje litt for mye[emoji23]), bf sine foreldre er også overlykkelige. Første barnebarn på begge sider.
 
Med nr.1 var det ingen jubel for å si det mildt.. min far var ganske forbannet og snakket ikke til meg på 3 mnd'r, min mor var meget skuffet over meg.
Nyheten om nr.2 ble tatt mye bedre i mot :)
 
Min pappa erta meg og lo veldig masse. Også måtte han gi meg klem for å trøste meg. For jeg lo hvertfall ikke.
Mamma tok det veldig fint hu også [emoji14]
 
Det var ikke så mye jubel over første, forståelig nok.
Med de andre to har jubelen stått i taket. :)
 
Full jubel med nr 1. Glede over nr 2 også, men ikke så mye som nr 1. noe jeg ble ganske skuffet over. Full jubel med nr 3 igjen.
 
Her var det jubel og gledestårer. Svigermor hang rundt halsen min og hulka :hilarious:
Mannen er enebarn og vi har runda 30 begge to, så de hadde vel gitt opp håpet om barnebarn.
 
Faren min gratulerte, overraskende nok.
Moren min benyttet anledningen til å påpeke at jeg garantert ville mislykkes. :p
Svigers var henrykte. :)
 
Blitt veldig glade hver gang :happy::Heartbigred
 
De ble veldig glade :) Mamma litt avventende da vi mistet tidlig sist og pappa ble veldig glad da han fikk vite det etter første UL.
 
De ble veldig glade [emoji5] Første for litt over 5 år siden. De ble nok kanskje litt ekstra glade denne gangen siden jeg mista 2 ganger i fjor
 
De ble veldig glade! Har ventet på det en stund, og det er første barnebarnet. ❤ Samme for svigerforeldrene mine.
 
Første barnebarnet på begge sider, så alle ble veldig glade.
 
Mine foreldre jublet og ropte av glede [emoji28]. Svigerforeldrene mine er overlykkelige å de skryter rundt til alle venner og bekjente [emoji1]. Venter tvillinger og det er veldig koselig for alle [emoji7].
 
De ble veldig glade :)
 
Både svigers og min mor ble overlykkelig [emoji4] egentlig hele familien[emoji87]
 
Mine foreldre laget fest, og tok helt av. :D
Svigerforeldrene mine er litt mer nøkterne, men var også veldig glade, begge gangene. :)
 
Mamma ble veldig glad og gråt av glede, pappa sa ikke så mye, men syns det var kjekt.

Svigers fikk veldig sjokk selvom de hadde det på følelsen i ett par uker, men begynte fort å glede seg. Svigermor trengte litt mer tid til å venne seg til tanken, men svigerfar begynte å glede seg veldig fort og begynte fort å planlegge ting [emoji28]
 
Back
Topp