Hvordan opplevte du riene dine?

Firesmåfine

Flørter med forumet
Hvordan var de første riene? Hvordan startet de? Hvor lang tid gikk det imellom i starten og hvor lenge varte de?[emoji1] følte du på noe annet ubehag en sammentrekninger? Fortell [emoji173]️
 
De første riene var overkommelige :) Med første startet de uregelmessig. Med andre ble de litt mer regelmessig og økte i styrke og lengde etter hvert. Men tredje gikk det ganske fort og riene ble fortere vonde. Min erfaring er at riene har blitt vondere på slutten, men dette er veldig individuelt. Mange synes åpningsriene er verst, jeg synes pressriene er det verste :)
 
Mine første rier kom etter at vannet gikk. Kanskje 30 min etter. Det var aldri noe tvil om at det var rier og ikke kynnere...det var smerte på et helt annet nivå :p
Jeg kjente aldri noe mye i ryggen, mest nederst i magen. Kraftig sammentrekning. Jeg husker ikke nøyaktig hvor lenge de varte helt i starten eller hvor lang tid det var mellom dem...hadde jo aldri behov for å registrere dette da vannet gikk og det var 2 timer til sykehuset, så kjørte ganske umiddelbart etter en dusj. Men det gikk ikke lang tid før det var 4-5 min mellom og de varte i underkant av et minutt. Kan huske at annenhver rie var kraftigere enn den i mellom :)
 
Første riene med førstemann var grusomme. Var blitt igangsatt og hadde riestimulerende drypp (som de glemte(?) å justere ned).

Med nr.2 merket jeg ikke de første riene før jm sa jeg hadde rier. Var overkommelig de første timene.
 
Var som en veldig kraftig mageknipe, tok en liten stund før jeg skjønte hva det var [emoji28] (var lenge mellom de første da, altså timevis)
 
Back
Topp