Hvordan oppbevarer dere vognen?

Murmeldyret

Gift med forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2018
Juligull2021
Vi hentet vår nye Bugaboo Fox i går, og begynte naturlig nok å tenke på hvordan vi skal oppbevare den fremover for å sikre at den holder seg best mulig. Vi bor i tomannsbolig, har carport og en uisolert utebod. Så langt har vi tenkt at vi kanskje tar med bag/sportsdelen inn, og at vi setter chassiset i uteboden mellom bruk.

Per nå står den ubrukte vognen under trappa i spisestua, men synes ikke det er en løsning når vogna er i daglig bruk, så er ute etter tips til hvordan andre gjør det [emoji4]
 
Vi hentet vår nye Bugaboo Fox i går, og begynte naturlig nok å tenke på hvordan vi skal oppbevare den fremover for å sikre at den holder seg best mulig. Vi bor i tomannsbolig, har carport og en uisolert utebod. Så langt har vi tenkt at vi kanskje tar med bag/sportsdelen inn, og at vi setter chassiset i uteboden mellom bruk.

Per nå står den ubrukte vognen under trappa i spisestua, men synes ikke det er en løsning når vogna er i daglig bruk, så er ute etter tips til hvordan andre gjør det [emoji4]

Ingen tips her dessverre :( Vår står i gangen hver dag. Ikke optimalt, men har ikke noen annen praktisk mulighet.

Problemet er at vi til tider har to vogner i gangen. Den ene som han sover i (Edge Duo) og den vi triller på tur med (Urban Jungle), den kan slås sammen liten da. Når mini kommer må UBen i kjelleren og jeg skal ha en Viking Double til trilling til/fra barnehagen. Da snakker vi plassproblemer. Så ønsker meg veldig en isolert bod! Har ikke en uisolert en gang... Har dog en svær kjeller, men kronglete med vogn ned trappen til den.
 
Har en vogn i bilen , en i stua å en på gjesterommet :hilarious:
 
Kommer til å den stående i gangen. God plass, Så blir ikke stående i veien. Ellers har vi gjesterommet rett innafor hoveddøren omtrent, Så den kan stå der også.
 
Har den i gangen, men vi har ganske god plass da[emoji28] Spent på hvordan det blir med søskenvognen i tillegg eneste[emoji85]
 
Akkurat nå er den i stua[emoji28] men den har stått på gangen, og skal flyttes dit igjen. Men blir kanskje å flytte bagen til stua/soverommet for jeg vil ikke ha "ganglukt" på bagen, vognposen og lammeskinnet[emoji28]
 
Blir nok såtte i yttergang eller vaskerommet når det er plass. Eller på mellomgangen/stuen. Sist gang trillet jeg mye på verandaen når det var på det kaldeste og isete, da stod den på et håndkle innenfor verandadøren. Ikke helt ideelt, men veldig praktisk når en kan snu seg rundt i stuen å bare ha ungen nedi vognen. Men den vil nok for det meste stå der jeg har plass den dagen egentlig :smiley-ashamed004
Nå når den bare blir brukt i helgene til ene ungen her som ennå sover en liten blund så står den i kjelleren. Håper på at han er ferdig med søvn til lille kommer, viss ikke må vi ha sovevogn hjemme
 
Ut fra svarene her ser det nesten ut som om den kan bli stående der den står nå [emoji1]
 
Back
Topp