Hvordan oppbevarer dere sminke?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som ikke bruker sminke, trenger ikke å svare ;)

Jeg rydder å nå trenger jeg tips til hvordan organisere sminken min.

Hvordan gjør dere Det?
 
Hihi, jeg bruker faktisk tomme q-tipsbokser til å organisere i skapet mitt. De er så kjekk størrelse på, for jeg har et veldig smalt skap, så de passer perfekt på hylla mi. har alle de runde boksene (hva skal man kalle det for?) med pudder av ulike slag stablet sidelengs i en firkantet q-tipsboks av plast. I en annen, lik boks har jeg foundationen, svampen, consealer og kostene jeg bruker til å sette med (de er sånne korte koster, ikke langt handtak). Har en rund som inneholder en del maskara, diverse tuber og greier.
Og noen små krukker som inneholder koster og sånt. En del sminke som ikke er i daglig bruk, oppbevares i en toalettmappe.

Ikke så avansert system, og neppe så lekkert, men jeg er faktisk kjempefornøyd nå :p
 
Jeg har mitt bare i en sminkepung, et evig kaos[emoji85] men Oh Dear sin måte hørtes jo veldig genial ut da[emoji108]
 
Det jeg bruker sjelden ligger i en boks med lokk fra ikea. Og det jeg bruker mye ligger i en sminkepung øverst i hylla.
 
Jeg har noen tannglass\kopper i skapet på badet som jeg har det i, og noe i en sminkepung i vesken.
 
Baderomsinnredningen vår er et servantskap med to store, dype skuffer. I den øverste har jeg sånne skillevegger, og forskjellige plastinnsatser som holder skilleveggene på plass. Så den ene delen av skuffen har jeg en innsats som jeg kan sette koster, maskara og diverse nedi, minner kanskje litt om en slik bestikkurv som man har i oppvaskmaskinen. Så er det en innsats som bare er et brett med lav kant på, der passer de små øyeskyggene mine perfekt. Litt knotete forklart kanskje, men dette systemet liker jeg bedre enn noe annet jeg noen gang har hatt :p
 
Back
Topp