Hvordan oppbevarer dere klær

I vakuumposer som legges i plastkasser. :)
 
Vaske tørkes brettes og i postkasser så inn i veggen
 
Vi har plastkasser stående i klesskapet langs den ene veggen med sesongklær, dyner liker jeg å pakke i vakuum.
For store og for små klær har vi nettopp gjennomgått og kvittet oss med :)
 
Bor på Vestlandet med evig høst, så her passer alle klær til alle sesonger:hilarious: unntaket er vinterdresser som henges I et skap midt på sommeren da.
 
I et skap i gangen
 
I kasser øverst i klesskapene. Både hos ungene og hos oss. Legger vekk vinterjakker på sommeren og shorts ol på vinteren. Og så har vi arveklær i boden som er for store.
 
Vinterklær, vognposer og redningsvester i garderobeskap i gangen, for små klær legges i gjennomsiktige plastkasser merket med størrelse og settes på loftet, mens for store klær oppbevares i klesskapet på rommet hennes. Klær som er i bruk ligger i en kommode og så går jeg gjennom og bytter ut med jevne mellomrom
 
Last edited:
Har hatt for små klær oppi noen tykke kasser på barnerommet. Begynner å bli fult nå, så blir kanskje å lagre hos foreldre/ svigers på deres loft. For store klær har vi inni og over klesskapet på barnerommet
 
Har skap i gangen. Der henger alt yttertøy til ungene, og nederst har vi kasser med sko til neste sesong.

Og klær som skal legges vekk helt eller fram om to år legger jeg i plastkasser med lokk og stabler i boden.
 
Back
Topp