Hvordan og hvor har dere kjøpt babynest?

Her er det venninna til søstera mi som skal sy. Så jeg betaler for det. Har valgt ut stoff selv. :)
 
Har bestilt fra ei som kaller seg hjertenest på fb og instagram. Hun syr terminvis og er veldig populær. Ofte har hun tilbud på nest via fb så man kan være heldig selv om man ikke har vært ute i god tid og bestilt på forhånd :)
 
Sydde selv til forrige snuppa, så da blir det å bruke det samme. Helt gull med babynest:Heartbigred
 
Annette's hjemmesydd babynest/babyreder på fb. Veldig billig.
Bestillte en av hun, ville ha en i stuen og en i sengen så da sydde jeg andre selv ImageUploadedByBV Forum1428274193.165033.jpg ImageUploadedByBV Forum1428274226.682820.jpg
 
Jeg bestilte på epla.no. Der er det mange fine til rundt 500 kr :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har bestilt fra en dame som gjør dette som hobby :) fikk til og med håndtak på ^^ image.jpg
 
5f739fbdb7a6db3ee8850f0ada321a4d


Mamma sydde til oss :)
 
Hvor bestilte du dette? Veldig fint! På nett?
Hun heter Linda Grav og er fra Arendal :) hun sender i posten! 500 kr for babynest! Sikkert litt ekstra for håndtak (jeg fikk det inkl. Da det var første gang hun lagde håndtak :) 50 eller 100 kr ekstra for blonder på også bestilte jeg 2 smekker i samme stoff for 100 kr ekstra :) så jeg betalte 600 kr for babynest og 2 smekker :) ville ikke ha blonder på ;-)
 
Har sydd selv :)
 
Back
Topp