Hvordan holde seg våken?

M

Moderator Kristin

Guest
Netter med mange ganger opp for å roe barn, gjerne lange dager på jobb og husarbeid som må gjøres. Mange av oss har det kansje sånn?

Jeg er selv gjerne stupe trøtt når kl nærmer seg 15. Og er zombie resten av dagen.

Hvordan holde seg våken? Hva gjør dere?
 
Ikke alltid jeg klarer holde meg våken [emoji23]

Men drikker mye kaffe på jobb da [emoji28]
 
Power nap her også! Og så må jeg holde meg fysisk i gang, ikke sette meg ned i sofaen, for da sliter jeg virkelig med å holde øyelokka oppe [emoji85]
 
Kaffe. Og power nap.

Hjelper også å gå en tur.
 
Jeg pleier å ta meg en power nap - men blir jo helt kake etterpå..
 
Energidrikke[emoji85] Kommer til å være så utrolig trøtt i dette svangerskapet[emoji28][emoji42]
 
Her er det bare å holde seg i aktivitet igjennom dagen. Har hittil benyttet legging til storebror for å ta en liten lur - er da våken og klar for litt voksentid med mannen før vi går og legger oss :)
 
Her er det bare å holde seg i aktivitet igjennom dagen. Har hittil benyttet legging til storebror for å ta en liten lur - er da våken og klar for litt voksentid med mannen før vi går og legger oss :)
Samme her:)
 
Jobbet ikke eller jobbet redusert og hadde vaskehjelp. Sov en dupp på dagen. La meg tidlig på kvelden.

Helt tragisk hvor supermennesker damer skal være i dag. Tror ikke det er bra for helsa å holde det gående år etter år i sånt tempo.
 
Ikke sette meg ned, og tar et minutt utendørs for å trekke frisk luft, kaldt vann i ansiktet, spiser en saftis og drikker kaffe.
 
Enten holde meg i aktivitet til ungene er i seng, eller en liten power nap mens de ser litt tv etter middag. Blir oftest power nap:hilarious:
 
Jeg starter dagen når ungene starter den.
Det betyr at klesvasken fint kan bli satt på 05.30. Rekker å henge den opp før barnehagen åpner og så er den tørr til vi er hjemme igjen [emoji6]

Jeg holder meg ikke våken, jeg gjør bare det som må gjøres når det passer sånn.
Vet jo at når ungene er i seng kan jeg enten legge meg eller sløve på sofaen i rent og ryddig hus.
 
Back
Topp