Hvordan hekte av?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Den lille babyen min suger godt og villig, men vi fikk litt feil sugetak i starten så jeg er sår. Vi jobber med å få nok pupp i munnen. I starten er det skikkelig vondt, men det roer seg etter noen sekunder. Men når hun har ligger til brystet en stund så blir det sårt igjen. Da har hun sovnet, og tar bare et par tak her og der. Så da må jeg hekte av for å redde puppen. Men hvordan gjør man det? Denne ungen er sterk! Jeg prøver å lirke inn en finger for å stoppe vakuumet, men hun biter fast. Det må da finnes en lettere måte å gjøre dette på?
Hun er 2 dager nå :)
 
Gratulerer med fersk bebis!
Min var også som en gedigen sugekopp da han var nyfødt, og sugde jo nesten av meg rubbel og bit (føltes det som). De gangene jeg ikke fikk lirket inn en finger i munnviken hans, så brettet jeg den ene leppa langt opp/ned og da glapp han taket ;)
 
Gratulerer med fersk bebis!
Min var også som en gedigen sugekopp da han var nyfødt, og sugde jo nesten av meg rubbel og bit (føltes det som). De gangene jeg ikke fikk lirket inn en finger i munnviken hans, så brettet jeg den ene leppa langt opp/ned og da glapp han taket ;)

Takk :)
Det skal jeg prøve! :)

Ta lillefingeren opp mot gommen :)

Prøver, men å komme inn i munnen er ikke så lett. Hun biter seg nærmest fast :eek:
 
Uffda, skal ikke være lett :p
Får håpe du finner en metode som fungerer etterhvert :)
 
Back
Topp