Hvordan gikk skolestart for deres unge håpefulle? :)

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Her gikk det som forventet.

Stor spenning til hvem hun ville få som lærer og om det kom noen nye barn i forhold til klasse oppsettet vi ble forespeilet i vår.
Min Lille var heldig og fikk den kontaktlæreren hun håpet på og det ble jubel og kom i klasse med flere av ungene i boligfeltet/nærliggende felt :)

Vi er godt fornøyd med sammensettingen av klassen og jeg tror alle barna koste seg masse. Det var hvertfall bare smil å se. Jeg tror og at hele klassen hadde startet SFO før skolestart og jeg tror det bidro til mindre nervøsitet hos ungene. :)

Alle foreldrene satt godt henslengt over alt der det kunne sittes og drakk te og kaffe og mimret over de små nurkene de en gang var. Det var nok mange tårevåte øyne blant oss voksne. :D

Nå er jeg spent på hvordan dag 2 blir og de er helt alene. :)
 
Det gikk veldig bra :) hun har gruet seg endel på forhånd, men et par uker på SFO på forhånd var veldig positivt for henne. Da var det ikke så skummelt allikevel.

Hjalp også å vite at hun skulle begynne i klassen med stortsett alle hun kjenner på forhånd. Vi fikk vite klassen og lærere i juni :)

Så koselig opplegg det var på skolen deres da. Her var det opprop ute og 5 min i klasserommet der vi kunne ta et bilde av barnet vårt. Så fikk vi beskjed om å dra, da var de alene resten av dagen :)
 
Han min synes det var spennende og kjekt å begynne på skolen, var ikke så lenge med han første dag. Han trives godt nå også, men ikke alt som er like kjekt
 
Min elsker skolen og lekser foreløpig :) ;)
 
Back
Topp