Hvordan går det tålmodigheten til dere ventere her inne? :)

M

Moderator Eve

Guest
Går det greit eller begynner dere å bli rastløse?
 
Begynner å bli litt rastløs [emoji85] Mye nedpress, modningsrier og vondter samt kløe.. Så lillesøster kan gjerne komme før tiden [emoji175]
 
Tynnslitt. Storebror ble født i uke 38, det er i morgen. Så langt er det lite som tyder på at lillesøster har tenkt å komme ut med det første[emoji17]
 
Jeg kjenner på en skikkelig indre uro - dette fordi jeg gruer meg veldig til fødsel, men også fordi jeg har hatt mye plager igjennom hele svangerskapet og er veldig klar for å legge gravidtilstanden bak meg. Ser ut til at det blir igangsetting i uke 38, så det nærmer seg heldigvis:)
 
Veldig rastløs! 35+0 idag og kjenner jeg gjerne kunne blitt ferdig igår. Litt i tidligste laget, men... sliter med forferdelige bekkensmerter, nedpress, kynnere og jeg tror jeg var igjennom en del modningsrier igår. Storesøster kom 8 dager på overtid, håper jeg slipper det denne ganga.
 
Vært rastløs lenge og har 1 mnd igjen :laughing002 Storesøster kom 18 dager føre, så man forventer vel kanskje at det skal skje igjen. Ingen tegn til det enda, og lillebror trives veldig der inne,og tar mors næring med åpne armer:cheers Alt er klart her hjemme, så han får komme når han er klar :Heartblue
 
Er klar og lei og vil bli ferdig nå! Vil ha vondter for å få min premie ❤
Er i samme uke som første mann kom i, så håper jeg slipper å vente for lenge!
Men kjennes ut slik at det begynner å nærme deg så krysser alt bortsett fra bena på at det stemmer :)
 
Er bare 34+4, så er en stund igjen. Men kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å få han ut, så om en 3-ukers tid kan han gjerne komme for min del [emoji170] Svangerskapet har vært fint, så kan ikke klage noe særlig på det. Men gruer meg til fødsel, så gleder meg til å bli ferdig med det. Storesøstera kom 10 dager før, og han her er hjertelig velkommen litt før han også [emoji85][emoji173]️
 
Er litt ambivalent:p Lei av denne gravide, tunge, kroppen - men samtidlig ikke heelt mentalt forberedt på fødselen som ventet:wideyed: 36+5 idag. Storesøster kom 10 dager før. Lillebror kan godt komme en uke eller to før han også:D Det meste er klart hjemme nå.
 
er 36+3 og har 28 dager igjen til termin. kjenner at jeg er veldig lei; har hadd en del plager gjennom hele svangerskapet og nå på slutten blir ting mye verre pga at alt blir tyngre. Storebror kom 14 dager før terminen, så denne frøkena må gjerne komme før hun også!:) gruer meg litt til fødsel men samtidig gleder jeg meg til å bli ferdig. Gruer meg også en del til renselsesperioden etterpå.
 
er 36+3 og har 28 dager igjen til termin. kjenner at jeg er veldig lei; har hadd en del plager gjennom hele svangerskapet og nå på slutten blir ting mye verre pga at alt blir tyngre. Storebror kom 14 dager før terminen, så denne frøkena må gjerne komme før hun også!:) gruer meg litt til fødsel men samtidig gleder jeg meg til å bli ferdig. Gruer meg også en del til renselsesperioden etterpå.

Ja! Gruver meg til renselsesperioden etterpå og ikke fødsel!
 
Jeg er veldig sliten og lei, men vil baby skal holde seg i magehuset til jeg har passert 38+0, så to uker til. Hadde jeg bare fått sove litt og ikke hatt så vondt [emoji17]
 
Begynner å bli tungt til mange av dere nå ja kanskje? Noen som begynner å kjenne litt psykisk på det og kanskje?
 
har nå gått ut i permisjon og lurer på hvordan i all verden dette her skal gå bra? [emoji28] hvordan slå ihjel tid? tips anyone? kjedelig å se tv hele dagen, ikke så mange som har mulighet å møtes på dagtid, har bekkenløsning så får ikke beveget meg så mye at jeg kan vaske ned huset heller.... merker jeg kjedespiser mye sjokolade, aiaiai.
 
har nå gått ut i permisjon og lurer på hvordan i all verden dette her skal gå bra? [emoji28] hvordan slå ihjel tid? tips anyone? kjedelig å se tv hele dagen, ikke så mange som har mulighet å møtes på dagtid, har bekkenløsning så får ikke beveget meg så mye at jeg kan vaske ned huset heller.... merker jeg kjedespiser mye sjokolade, aiaiai.

Jeg har vært sykemeldt siden nyttår, og her går det i lesing av bøker for det meste. Ikke så god på håndarbeid og sånn. Har også 2 økter daglig med avspenning/pusting for å koble av og øve på pusten. Dagene går overraskende fort.
 
har nå gått ut i permisjon og lurer på hvordan i all verden dette her skal gå bra? [emoji28] hvordan slå ihjel tid? tips anyone? kjedelig å se tv hele dagen, ikke så mange som har mulighet å møtes på dagtid, har bekkenløsning så får ikke beveget meg så mye at jeg kan vaske ned huset heller.... merker jeg kjedespiser mye sjokolade, aiaiai.

Jeg har vært i permisjon en uke i måra, jeg har laget meg en to do liste med små ting, og siden jeg er så lite effektiv om dagen så blir jeg nesten stresset av den [emoji23] det blir mest pauser, men greit å ha noe å gjøre. På lista er stort sett ting spm å lese og kaste blader som gar hopet seg opp, lese ammebok fra jordmor, rydde i papirer og bruksanvisninger, henge opp et par bilder etc[emoji13] så nå har jeg hvert fall noe jeg burde gjøre, selv om jeg f.eks. I dag ikke har gjort noe av d [emoji38] hjelper å ha hund også da, føler meg så fornøyd når jeg har vært en time på tur, da er d liksom greit om d ender med pause resten av dagen
 
Dette er min første permisjonsdag! (Fra pengejobben vel og merke som vi kunstnere kaller det) Men var sykemeldt i forrige uke pga bekkenplager... det startet i juletider og har bare blitt verre. Ble ganske overrasket egentlig, hadde ingen slike plager under første svangerskap... Litt lei av vondter samtidig som jeg ikke har tid til at bebis skal komme så mye før tiden da jeg beleielig nok har en utstillingsåpning snart. Så er bissibissi i atelieret og dagene går altfor fort! Første kom én uke før. Håper egentlig denne kommer så nærmt termin som mulig...
 
Back
Topp