Hvordan går det med jobb?

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Bare nyskjerrig på hvordan det går med dere og jobbing?

Jobber 100 prosent, 19+0 imorgen, men jeg er i god form. Jobber innenfor helse, og jobber mye med rullestolbrukere. Spent på hvor lenge kroppen sammerbeider!
 
Bare nyskjerrig på hvordan det går med dere og jobbing?

Jobber 100 prosent, 19+0 imorgen, men jeg er i god form. Jobber innenfor helse, og jobber mye med rullestolbrukere. Spent på hvor lenge kroppen sammerbeider!
Her trapper jeg gradvis opp etter å ha vært kjempedårlig siden uke 6. Er 17+2 nå og formen har endelig begynt å komme seg. Jobber 50% nå men skal opp til 70 og så 80% de neste ukene (bare denne forkjølelsen slipper taket...!)
 
18+5 og i full jobb siden begynnelsen av januar. Går veldig bra.:) Kjenner bekkenet ikke er godt, men enn så lenge fungere jeg greit.:)
 
Jobber 100% nå, men kjenner det veldig i bekkenet på slutten av arbeidsdagen! Men jeg skal holde ut litt til! =)
 
Skal tilbake 100% i morgen etter å ha jobbet 50% en uke, og før det 100% sykemeldt.

Går bedre, men merker at jeg generelt er mye mer sliten og har mere plager dette svangerskapet enn forrige. Håper å holde meg i jobb 100% nå.
 
Har jobba fullt til no, men kjenner at eg er både sliten fysisk og psykisk, og det er hardt når ein jobbar med dei minste på skulen! I dag har ryggen og hatt ein dårlig dag, så vi får sjå! Kjenner at eg lyst å gå ned litt i stilling, så får vi sjå kva som skjer!
 
Jobber 100%, har gjort det hele veien. Er i veldig god form. Jeg jobber på kontor og har kjempegrei arbeidsgiver. Ser ikke for meg at det blir aktuelt med det første :)
 
Jobber 100% og har gjort det hele veien. Var blytungt frem til uke 14, men nå går det ganske fint :) er 19+3 nå.
 
Er sykemeldt[emoji17] fortsatt mye kvalme og oppkast. Veldig kjedelig og slitsomt
 
Jobber 100%, har gjort det hele veien. Er i veldig god form. Jeg jobber på kontor og har kjempegrei arbeidsgiver. Ser ikke for meg at det blir aktuelt med det første :)

Ikke aktuelt med sykemelding med det første skulle det stå :p
 
17+2 på vei.
Sykmeldt 90% og i jobb 10%. Jobber som sykepleier og er fritatt fra å jobbe i avdelingen med pleieoppgaver. Med mine plager med bekkenløsning så blir det en for stor belastning på kroppen å jobbe. Får heller tilrettelagt arbeid ved at jeg jobber 1 dag i uken, stort sett med kontorarbeid og oppgaver som bør gjøres, men som ofte ikke blir gjort pga. at tiden ikke strekker til. Synd at jeg klarer å gjøre den jobben jeg egentlig skal, men så fint at jeg heller kan få gjøre andre ting, og særlig det som ofte blir satt til side. :rolleyes:
 
Føler virkelig dere som har bekkenplager og andre kroppslige plager[emoji173]️. Jeg ble veldig plaget av ryggen sist svangerskap. Dere vet følelsen av å vær superstøl, slik var det konstant. Pluss tretthet følelse i ryggen. Men so fare so good! Merker det er tyngre med og ha ett lite barn fra før og. Men går greit forløpig [emoji4]
 
Har jobber 100% hele veien og går fremdeles fint:) Hadde litt vondt i halebeinet og ryggen, men bruker en pute som skal være bra for ryggen på jobb og tror kanskje det hjelper en del. Har kontorjobb og grei sjef og kollegaer så skal nok klare å holde meg til 100% lenge til.
 
Når den værste kvalmen forsvant rundt uke 12 begynte jeg 100% på jobb igjen. Har hatt litt hodepine av og til, og sliti litt med snu dagen uten sovetabletter siden jeg jobber skift. Ellers så har det gått greit å komme tilbake på jobb igjen :)
 
Jobber 100 %++.. håper det holder svangerskapet ut sånn som sist. Er veldig takknemlig for at jeg orker å jobbe, selv om jeg er trøtt og sliten og har vond rygg og bekken når dagen er over. Hadde blitt tullete av å gå hjemme, og jobben er en veldig viktig del av livet og hverdagen min.
 
Jobber 100% ++ som lærer og i helsevesenet. Var tungt de første månedene når jeg var trøtt og kvalm, men nå går det bra :) målet er å jobbe som jeg gjør ut april og så trappe ned til 100. Men har tenkt å høre etter kroppen uansett og tilpasse tempo etter bekken og sånt :)
 
Jeg var sykemeldt hele desember, jobbet 1 uke i januar, før jeg ble sykemeldt igjen. Nå har jeg vært på jobb i en uke, men kjenner at det er for tøft. Så har blitt 60% sykemeldt fra neste uke. Sliter veldig med bekkenet og jobber turnus i helsevesenet. Veldig kjedelig, men har innsett at jeg ikke kan presse meg og bli sengeliggende igjen.. :(
 
Jobber 100%, går fint når det ikke blir for mye overtid[emoji12]
 
Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme (siden uke 7-8) Håper å komme tilbake til jobb før andre plager dukker opp, lei av å gå hjemme[emoji17]
 
Back
Topp