Hvordan går det med dere?

Her går det ganske bra:)
Mini er der nå hvor hodet skjønner at det er morsommere å være oppe heller enn å ligge på gulvet, men kroppen får det ikke til enda:p Ruller foreløpig bare rundt. Ammer fortsatt og får i tillegg ganske mye fast føde. Spiser alt hun får servert:) Søvnen er vel det eneste jeg ønsker meg at kunne vært litt bedre. Hun våkner veldig lett og får derfor sjelden gode soveperioder på dagen, i tillegg starter dagen 5 - noe som er aaaaalt for tidlig for meg:wacky:
Har så smått begynt å jobbe igjen, 40 % på hjemmekontor. Hodet går tregt men det kommer seg forhåpentligvis underveis!

Hvordan går det hos dere?
 
Går fremover her:) Krabber og utforsker mye om dagen. Sover lite på dagen, men sover bra på natt. Stort sett en oppvåkning, men med litt melk, så sover han videre. Pappaen har permisjon nå, men jeg har en del fri atm, så vi pleier å stå opp rundt 8. Helt greit etter måneder med minimalt med søvn;)
 
Her går det veldig bra, og det har det egentlig gjort i mange måneder [emoji4] Filip kryper rundt over alt i vill fart, røyser seg opp over alt og går langs med. Han sover 2 gode dupper ila dagen, legger seg uten noe stimuli fra oss på kvelden og sover rundt. Våkner litt tidlig, men det får bare være.
Spiser alt han får servert, er alltid blid og fornøyd. Helt unik unge! Fatter ikke hvordan det er mulig å være så fornøyd alltid [emoji4]

Han skal være hjemme et år til, være hos bestemor de dagene jeg jobber fram til mannen kommer hjem [emoji4]
 
Så godt å høre at det går bra med dere og de små :)
Jenta vår begynte å krabbe ordentlig i dag, etter mye jobbing! Hun reiser seg også opp etter små puffer, eller på beina våre når vi sitter på gulvet. Sover på eget rom etter 8 mnd med samsoving. Har gått veldig bra. Hun legger seg ved sju, men vil ha melk ett par ganger på kvelden/natten. Har i det siste vært veldig vanskelig å få til å sove igjen etter flaske nr 2. Gjerne rundt 4. Vil sjelden sove lengere enn 6 på morran. Sover ikke så mye på dagen. Kanskje to dupper.
Tenk at de nærmer seg ett år! Helt sprøtt hvor fort tiden går! :-O
 
Kryper, reiser seg opp, går langs og med møbler. 3 tenner.
Like blid siden dagen hun ble født.
Matvrak deluxe og spiser alt hun får. Når er vi på ferie med all inclusive. Jeg hadde med både grøt og middagsglass, men hun spiser så godt av maten på hotellet at mat hjemmefra kunne jeg bare droppet.
Er begynt å bli veeeldig pappadalt, akkurat som storesøster på samme alder.
Sover godt både dag og natt. Legges våken i sengen og sovner av seg selv.
Verdens herligste unge, og det har vært veldig deilig da storesøster var og er høyt og lavt med følelsene fra hun står opp til hun legger seg[emoji85]
 
Kryper, reiser seg opp, går langs og med møbler. 3 tenner.
Like blid siden dagen hun ble født.
Matvrak deluxe og spiser alt hun får. Når er vi på ferie med all inclusive. Jeg hadde med både grøt og middagsglass, men hun spiser så godt av maten på hotellet at mat hjemmefra kunne jeg bare droppet.
Er begynt å bli veeeldig pappadalt, akkurat som storesøster på samme alder.
Sover godt både dag og natt. Legges våken i sengen og sovner av seg selv.
Verdens herligste unge, og det har vært veldig deilig da storesøster var og er høyt og lavt med følelsene fra hun står opp til hun legger seg[emoji85]

Barna våre er altså klin like tror jeg [emoji23]
 
Det går fint :) Hun er veldig rolig av seg og har det ikke travelt med noe som helst. Begynte nettopp å åle, men mens broren var oooveralt da han lærte seg å åle gidder hun bare åle om hun er veldig motivert. Så holder seg gjerne i området hvor lekene er.

Hun elsker mat, og spiser alt hun får. Har nesten sluttet med flaske (ikke interessert lenger) Får bare en på kvelden før hun sovner. Spiser vanlig mat med stor entusiasme :)

Har litt merkelig døgnrytme. Sover mange korte dupper på dagtid. Stortsett aldri over en time, og ofte kortere. Siste duppen er kl 19-20 faktisk. Ikke sjans å få henne til å ta kveld før tidligst 23, og selv det er en framgang fra kl 01. Men hun sover bra om natta og står ikke opp før 09-10. Blir lite «fri» for mammaen når hun er våken på kveldene, men burde nok ikke klage for hun er en enkel baby med kjempegodt humør.
 
Dobbel
 
Går bra [emoji4]
Åmer seg rundt om, øver på krabbestilling, leker med alt som ikke er leker.
Er veldig blid, og om det er noe kommet han ofte mot meg mens han sier "mamamama" (litt mange stavelser bare [emoji23])
Ammer fortsatt litt, men spiser alt han kommer over, både middag, brød, grøt og lokal vegitasjon...

Eneste virkelig problemet vi har er at han har vanskelig for å sovne på dagtid, våkner sykt tidlig på morgenen og mange ganger på natta. Litt slitsomt. Blir bedre i perioder før det blir værre igjen.
 
Kryper, reiser seg, setter seg opp, gãr langs møbler og med ting han kan sku.

Blid, glad og fornøyd. To tenner

Flink å spise mat, men ennå mye pupp

En dubb som regel[emoji53] burde hatt to. Stortsett grei og legge men ønsker ennå pupp på natt[emoji53]
 
Back
Topp