Hvordan går det med de små?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Heia alle sammen :)

Hvordan går det med de små?
Har de blitt store nå?
Noen som skal begynne i barnehagen til høsten?
 
De små er ganske store, halvannet år blitt

Mi begynner i bhg nå, holder på med tilvenning.
 
Begynner i barnehagen 17., så det er vel bare 4 dager til[emoji50] De fleste klærne er merket, nye støvler er kjøpt inn (støvlene etter storesøster er borte) og lillesøster er klar. Hun har allerede spist frokost i barnehagen en dag, klatret opp på stolen selv mens jeg snakket med storesøster, så hun fikk både skive og melk[emoji6] Så skuffet når hun skal bli med meg hjem[emoji12]
 
Her har vi andre tilvenningsdag i bhg i morgen :) gutten min skal bare gå to dager i uker frem til nyåret. Da får han forhåpentligvis fulltidsplass :)
Her er alt av yttertøy, sko, støvler og sandaler merket, men måtte kjøpe noe mer joggetøy som han kan bruke i barehagen. Ikke begynt å merke inneklærene ennå :p
 
Her har mini gått i barnehagen siden januar. Og det har gått helt supert. Elsker å være der, spesielt siden hun får være litt sammen med storesøster [emoji173]
 
Blitt så stor ja. Er mye ute på åpenbarnehage og besøker tidvis barnehagen til storesøster, men han kommer ikke til å begynne selv før tidligst nyåret neste år :p
Synes det er deilig å ha den tiden sammen ❤
 
Begynner å bli en stor gutt elsker vært minutt av det:)
 
Back
Topp