Hvordan går det i ventegjengen?

Lille sol

Betatt av forumet
Ser at vi er MANGE juliprøvere!! Ser også at noen har fått tante rød [:'(] Men ser også at mange er over IKM datoen sin..... Noen som har fått positive resultat??

Jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning nå, men tiden vil vise. Er nok en stund ennå til jeg kan begynne å vente på testing eller mensen.

Venter spent på resultat fra dere andre! Kanskje er det sommerferien som gjør at det er litt stilt her fortiden?
 
Hei på deg!
Jeg hadde IKM sist fredag, og hadde noen negative tester i helga... [:'(] så jeg går bare her å venter på hva som skjer. Har bestemt meg for å vente til lørdag med neste test...hvis eg klarer å vente så lenge [&:]. Det er litt vanskelig å regne ut hvilken dag en egentlig skal få mensen når syklusen er svært ustabil. Så da går en her i spenning og venter, håper jo på det beste, vi får sjå. Skal komme med resultat når jeg får noe [;)] så tickeren min er helt feil, for jeg har jo ikke fått mensen ennå. Men jeg endrer den når jeg finner ut av ting [:)]
Kjekt å høre hva som skjer med venterne [:D]
 
tickeren min stemmer hehe.. og da kan dere se selv.. Den nærmer seg 40 dager.... Og forrige var 25 dager... Så jeg aner ikke hva som skjer. Mensen kommer ikke. Og negativ test på mandag. tar vel en til imorra kanskje.... Vil bare ha mensen jeg nå.. for jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid siden jeg fikk negativ test en uke over da jeg trodde mensen skulle kommel.
 
Frustrerende.... vel ønsker dere bare lykke til! [:)]
 
Jeg fikk tante rød for noen dager siden jeg da..[:'(] Men dette er bare 1 pp denne gangen - så vi holder ut enda, og nyter sommeren istedet..[:D]

Men håper jo inderlig at tanta holder seg vekke etterhvert..[;)]
 
Jeg vil ha mensen..... Er DRITT lei av å vente på hu. Nærmer meg vel 40 dager på syklusen nå... Slutta på pilla midt i april.... Er vel ikke helt i gjenge enda den syklusen mi... Men er så kjedelig å ikke vite når hu kommer.. Noen andre som har hatt det sånn??
 
Hei
Skal ha EL i disse dager, så dere vet vel hva vi driver på med[;)] Holder denne måneden på å teste EL testene, ikke fått to streker enda. Noen som har erfaring med stiksene som dere har kjopt på nettet?
 
Hei Trine 82!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Merket dette veldig da jeg prøvde å blir gravid med første mann. Etter å ha sluttet med P-piller fikk jeg mensen en gang og så ble den borte i 6,5 måned.. Helt jævlig!! Men den kom igjen og jeg ble gravid med en gang.. Denne gangen var jeg føre var og tok ut hormonspiralen i god tid før vi tenkte å prøve. Men nå har syklusen vært fin hele tiden. Helt til vi skulle sette igang å prøve for fullt. Da forsvant den... Men den kom igjen etter ni uker nå - så det var ikke så ille som sist.. Jeg er veldig spent på denne perioden. Skal egentlig ha mensen på tirsdag hvis jeg er i gjenge.... Det blir jammen spennende og se. Tipper at jeg havner ut som deg også denne pp... Tror det er veldig psykisk i mitt tilfelle.. Men jeg vil så veldig gjerne så det er vanskelig å ikke tenke på det hele tiden[&:]

Dette ble langt, men som du skjønner så er du ikke alene - liten trøst men..

Karianne
 
Huff orker ikke vente i 6 mnd hehe.... Slutta på pilla i midten av april, hade mensen 1 mai og 14 mai.. veldig tett... så hadde jeg 8 juni... Da var syklusen 25 dager... Men nå uteblir den.. har jo hatt den etter jeg slutta på pilla da..... Men nå går jeg å venter og venter...... Når mensen ikke kommer så har man vel ikke eggløsning da??
 
Tror vel ikke du må vente i 6 mnd. Det er vel ganske ekstremt og du har jo tydeligvis fått igjen mensen etter du sluttet. Jeg hadde den bare en gang før den forsvant.. Men tror som sagt det ligger mye psykisk i det. Siden den ble borte igjen nå da vi satte igang med prøvingen. Det rare er at etter de 6 månedene sist så fikk jeg time hos gynekolog - da ordnet alt deg før jeg rakk og komme dit. Da det tok så lang tid denne gangen så ringte jeg legen min. Han lovet at han skulle hjelpe meg og komme i gjenge - to dager etter dukket mensen opp. Så det virker som at når jeg slapper av så ordner det seg..
Jeg venter nå i kjempe spenning på om det dukker opp noen rød tante på tirsdag!

Jeg er helt sikker på at det snart ordner seg for deg!!![:D]

Lykke til!!

Karianne
 
Jeg prøver å ikke tenke så mye på det.... Men er slitsomt å fly på do hele tiden fordi man tror tanta har kommi... Trodde det ordna seg med en gang etter pilla jeg.. Men tok visst feil..... Får håpe syklusen din er i gjenge igjen da [:D] Takk for svar
 
Jeg håper at det har ordnet seg nå ja.. Vet hvordan det er å fly på do hele tiden for å sjekke...

Vi får håpe at det går greit for begge oss to og at det blir to flotte vår barn på oss i 2006...[:D]

Lykke til[:D]

Karianne
 
Trine82 - du er ikke alene! Jeg sluttet også på pilla i april, og har hatt mensen to ganger, en gang med 28 dagers syklus, en gang med 35 dagers syklus, og siden har jeg ikke hatt den.... hadde noe brunt utflod, og har valgt å kalle det mens, bare for å ha noen datoer å forholde meg til.... men aner ikke om jeg har hatt eggløsning denne måneden...

Kun tiden vil vise... håper inderlig jeg får tanta denne gangen, eller aller helst et positiv resultat, selfølgelig! [:)]
 
Ja får krysse fingrene for det... Blir ikke klok på detta hehe.. Men er ikke sikkert vi har hatt eggløsning enda.. Så vi får bare stå på og prøve masse... Kan jo hende vi er fruktbare først nå.... Så får vi håpe vi får to blå og ikke tanta...
 
Back
Topp