Hvordan går dagene deres damer? Hvordan står det til med kroppen og tankene?

Bekkenløsningen blir verre og verre og jeg kjenner jeg begynner å få lite energi. Jeg er i grunn litt lei av å være gravid, men føler meg ikke klar til fødsel heller og er jonveldig spent på hva jeg går til der, men også etterpå. Det er skummelt å være førstegangs:arghh::bag:

Uff :( Tenk deg alt vi går gjennom, og likevel klarer vi det :) Vi damer er jammen meg tøffe og flinke!!!!
 
39+4 idag og føler meg totalt utslitt! Har hatt veldig liten tålmodighet mot storebror på snart 3 år i dag, og blir lei meg pga det. Nå har jeg sendt han opp til besteforeldrene for å leke litt mens jeg atter en gang inntar sofaen! Gleder meg bare til dette er overstått! Håper iallefall at morgendagen blir bedre enn denne.
 
40+1, dritt lei og sliten!! Vil bare ha han uuuut[emoji173]️[emoji173]️
 
36+3 å jeg har følt meg som en 70 åring i 3 dager.
 
36+2 dritt lei, sliten, vondt i ryggen og hoftene(har problemer med hofter fra før av) mye vann i kroppen og over 30 kilo i mitt liten kropp.. Så her blir det ikke gjort så mye siden jeg så vidt klarer og gå.. Er så klar til å føde og bli meg selv igjen.. Skal til legen mandag og håper om og få time på sykehuset for og vurdere og sette meg i gang, pga hoftene mine.. Og vekta.. Føler at jeg er sint hele tiden på alle har to barn fra før uff nei.. Klage innlegg ..
 
Tar livet helt med ro om dagen. Er ikke annet å gjøre alt er så tungt  :laughing025 gleder meg veldig til å bli ferdig nå ❤️ og møte lille frøkna vi har ventet så lenge på :Heartred
 
Back
Topp