Hvordan fortalte du pappaen at du var gravid?

Ehm, satt på do å ropte den ble positiv på 10sek:laughing002
Han var klar over at jeg tok testen, men tullingen gikk opp i 2 etasje så jeg skulle få fred :scratch:laughing002
 
Kremt, sendte han bilde av testen[emoji23] og det verste va at jeg satt i evigheter å venta på svar, til slutt ringte jeg han, men han hadde ikke tid til å prate. Jeg var helt sikker på han var sur, og hadde ombestemt seg om hele baby greia Når han endelig var ferdig å laste bil og klar til å kjøre så ringte han. Jeg satt helt stille å ville høre hva han hadde å si, men det viste seg han hadde opna bilde men ikke hatt tid til å se på det, så når han spurte hva som var på bilde svarte jeg bare at det var en positiv test, å den gleden jeg hørte i stemmen hans kommer jeg aldri til å glemme[emoji7] dagen etter kom han hjem fra jobb, kom løpene inn å plukka meg opp fra golvet å holdt rundt meg leeeenge[emoji4]
 
Jeg tok en test tidlig på morgen, trodde ikke selv den skulle være positiv...Men det var den gitt! Ropa på samboer, han kom å jeg bare viste han testen. Så sier har "hva betyr det?" Jeg svarer "den er positiv! jeg er gravid!" han svarer "oij...det gikk fort" :)

Dere skjønner at jeg fikk tatt ut hormonspiralen den 11 mai, og en uke etterpå har jeg blitt gravid:eek: Så det gikk litt fortere enn vi trodde det skulle gjøre ;)
 
Jeg tok testen på kvelden, fikk veldig tydelige streker på under ett minutt! Så gikk opp satt meg på kne foran han(han satt fremoverlent i en stol og ante ingenting) og visket at han skulle bli pappa. Har aldri sett han så glad før!
 
Jeg tok en test når jeg stod opp på morgenen, samboer var på jobb da, så jeg sendte en melding og sa: jeg tror vi har klart det! ❤️ Åsså ringte han meg :p
Vi hadde vært prøvere i 1 år, og han vet at jeg er testegal :D klarte ikke vente til han kom hjem fra jobb heller :rolleyes:

Første gangen jeg ble gravid skrev jeg med tusj på magen :) "hei pappa, gleder meg til å møte deg" åsså et stort hjerte :) dette så han da vi la oss på kvelden :)
 
Kremt, sendte han bilde av testen[emoji23] og det verste va at jeg satt i evigheter å venta på svar, til slutt ringte jeg han, men han hadde ikke tid til å prate. Jeg var helt sikker på han var sur, og hadde ombestemt seg om hele baby greia Når han endelig var ferdig å laste bil og klar til å kjøre så ringte han. Jeg satt helt stille å ville høre hva han hadde å si, men det viste seg han hadde opna bilde men ikke hatt tid til å se på det, så når han spurte hva som var på bilde svarte jeg bare at det var en positiv test, å den gleden jeg hørte i stemmen hans kommer jeg aldri til å glemme[emoji7] dagen etter kom han hjem fra jobb, kom løpene inn å plukka meg opp fra golvet å holdt rundt meg leeeenge[emoji4]
Så herlig med en sånn reaksjon! Da jeg viste den positive testen var reaksjonen jeg fikk: «Ja, se der ja. Men nå må ikke du ta gleden på forskudd som sist da.» Hadde en spontanabort i mars, så samboeren min slipper ikke jubelen løs før all rimelig risiko er borte..
 
Fikk positiv test på morgenen, kjøpte en body på vei hjem fra jobb hvor det stod "I [emoji173]️ mom&dad" i strl 50 og fikk med en søt gaveeske med hjerte på.
Han fikk den da han kom hjem fra jobb, og da fikk jeg en goooood klem og jeg begynte selvfølgelig å grine [emoji23]
Han sa han hadde hatt en mistanke siden jeg skulle ta en test, men så hørte han ikke noe [emoji4]
 
Tok en test tidlig på morgenen, da jeg ante ugler i mosen.
Han var på jobb og jeg hadde fri den dagen. Jeg skulle på tur med noen venner samme dagen og måtte nesten få tak i ham før vi dro.
Fant ham i gangen på Røde Kors huset ( vi er begge aktive i hjelpekorpset)
Og sa til ham rett ut at jeg hadde tatt en graviditetstest og at den var positiv...
Han var litt målløs...
Fikk lang klem da. Så var det bare å haste avgårde på tur.
 
Jeg kjørte mannen til flyplassen, gikk innom apoteket på veien hjem. Og sendte han ett bilde av den positive testen. Det tok ikke lang tid før han ringte. Vi skulle ikke ha flere vi, så det var såvidt eg turde å svare.. Så nå håper vi det bare er en der inne har 3 fra før....
 
Jeg klarte ikke å holde lenge på hemmeligheten. Fortalte det med en gang :alien Vi var begge engstelige pga spontanabort i slutten av 2016. Men etterhvert ble det lettere og lettere å glede seg, og nå er jeg halvveis.:love2
 
Melding med bilde av testen, det var uplanlagt og jeg er førstegangs, fikk sånn sjokk jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre av meg. Han visste testen skulle taes, og ble glad så han kunne heldigvis trøste meg gjennom sjokket.
 
Melding med bilde av testen, det var uplanlagt og jeg er førstegangs, fikk sånn sjokk jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre av meg. Han visste testen skulle taes, og ble glad så han kunne heldigvis trøste meg gjennom sjokket.

Litt sånn ble det hos oss også, bortsett fra at vi ikke brukte prevensjon og hadde bestemt oss for å prøve. Etter over 10 år på p-piller så trodde vi begge dette ville ta år og dag, så å få en positiv test to uker etter at vi kastet pillene kom som et stort sjokk på oss begge. Jeg begynte å le og samboeren min måtte sette seg ned av sjokk:p
 
Han er bortreist på jobb men vi besøkte ham. Laga en konvolutt med tegning og bilder av vår datter, og la oppi ultralyd bildene (fant ut dagen før at jeg var gravid,4mnd!!!) og da han tok opp rullen med ul bildene så han bare på meg og vi gråt av sjokk og glede begge to, skikkelig skikkelig uforventet!
 
Back
Topp