Hvordan fortalte du barnefaren?

M

Moderator Steffen

Guest
Hvordan delte du nyheten med ham om den positive testen? Var han kanskje med når du tok den? Hvordan reagerte han? :)
 
Jeg ringte han siden han ikke var hjemme. Han trodde ikke på meg, og mente jeg hadde tullet med urinen min. Han måtte ha bildebevis[emoji23]
 
Jeg ringte han siden han ikke var hjemme. Han trodde ikke på meg, og mente jeg hadde tullet med urinen min. Han måtte ha bildebevis[emoji23]

Tullet med urinen din, faktisk?
emoji23.png
emoji23.png
Hva skulle du ha gjort da? Tilsatt HCG?
emoji23.png
 
Jeg viste han testen med det samme! Lykke! :)
 
Han satt i kinoen vår seint på kvelden.. jeg hadde lagt meg, men fikk ikke sove før jeg fikk tatt en ny test.

Stod opp, tok testen og vandret ned til han med testen. Ble ikke noe mer film på han da:hilarious:
 
Han var nede i stua,og jeg testet for meg selv uten at han visste det (det hadde jeg jo gjort i flere dager allerede,startet 6 DPO:hilarious::hilarious:). Fikk en svaaaaaaaaaaaaaak strek på testen og ble satt ut. Tenkte at jeg ikke kunne vise denne til han,for han hadde IKKE sett den.. så jeg sjangsa på en digital som slo ut og gikk skjelven ned å la den på brystet hans:D klarte ikke holde den for jeg skalv sånn :) så kyssa vi og koste litt :) veldig fin stund :)
 
Ga han testen. Men han trodde ikke på det.. usikker på om han tror på det nå, usikker på om jeg selv egentlig tror på det også [emoji39][emoji85]
 
Viste ham testen med en svaaak strek. Og dagen etter viste jeg ham en ny test med en litt sterkere strek. Holdt på sånn i halvannen uke :hilarious: Litt mer spennende sist da jeg ventet så lenge at jeg fikk en knallsterk test med en gang. Nå var gleden mer dempet i starten da han var redd for at jeg skulle bli for skuffet om det ikke ble noe likevel.
 
Han er i USA, så ringte og fortalte det. Det var et sjokk siden det ikke var planlagt [emoji173]️
 
Eg grein sånn av fortvilelse at han trudde noken var død [emoji85] Det var litt av en overaskelse, men er meir positiv no då [emoji4]
 
Tok med testen i senga der han og vesla lå og dro seg. Ble en veldig hyggelig stund :Heartred
 
Hmm.. har du en mai-17 unge også? :) lurer på om vi var i samme termingruppe da?
Hei! Skulle hatt :) Fikk i april. Det stemmer nok! (men jeg var veldig lite aktiv. Logga av etter fødsel, ble jammen en omstilling å bli mor) :D
 
Hei! Skulle hatt :) Fikk i april. Det stemmer nok! (men jeg var veldig lite aktiv. Logga av etter fødsel, ble jammen en omstilling å bli mor) :D

Skjønner :) jeg og var lite aktiv etter fødsel. Så gøy å havne i samme termingruppe igjen da! [emoji6]
 
Testet tidlig om morgenen og gikk inn på rommet der han var i ferd med å våkne. Viste han testen. Streken var nesten usynlig, så jeg var selv veldig usikker. Jeg visste han ønsket å være 100 % involvert fra første stund (ingen hemmelig testing med andre ord), så viste den selvom jeg trodde det ikke var noe. Var sikker på at han ikke kom til å se noe, men det gjorde han gitt [emoji28] tok en digital dagen etter og først da slapp vi jubelen løs [emoji85]
 
Back
Topp