Hvordan føles sparkene ut?

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Jeg har kjent romstering og sånn kiling siden uke 16. Men nå kjenner jeg noe annet :p kjennes ut som en leamus i magen på kun en del av magen. Kan dette være spark? Kommet siste par ukene! Tenkte det kanskje var livmora og kynnere, men er jo kun ett og ett sted, pluss at magen ikke blir hard som jordmora sa den ville bli.
 
De 2-3 første gangene jeg kjente noe kjentes det ut som leamus/vibrering :) Etter hvert ble det dulting også spark.
 
De 2-3 første gangene jeg kjente noe kjentes det ut som leamus/vibrering :) Etter hvert ble det dulting også spark.

Ja.. er dult på en merkelig måte. Men kjennes så rart ut :p er sikkert spark! Hehe er på sidene og innimellom nede om jeg sitter fremoverlent:p
 
Hos meg kjentes sparkene mest ut som lemus helt fra uke 16-26 ;) Nå mellom 26-28 har der blitt seigere og seigere bevegelser:hilarious: Kjenner at hun dytter mere enn å sparke<3
 
Hos meg kjentes sparkene mest ut som lemus helt fra uke 16-26 ;) Nå mellom 26-28 har der blitt seigere og seigere bevegelser:hilarious: Kjenner at hun dytter mere enn å sparke<3

Yey :) så gøy! Aktiv inni der hvertfall :)
Kommer hvertfall 4 dult, eller hva jeg skal si, hver gang det kommer noe. Litt rundt på samme side.
Er snart 25 uker, så da blir det nok litt anderledes etterhvert :)
 
Yey :) så gøy! Aktiv inni der hvertfall :)
Kommer hvertfall 4 dult, eller hva jeg skal si, hver gang det kommer noe. Litt rundt på samme side.
Er snart 25 uker, så da blir det nok litt anderledes etterhvert :)
Ja, samme her :) De finner vel sin favorittplass i magen, så kjenner stort sett sparkene på samme plass hver gang! Også er det så gøy da når man kjenner at sparkene flytter seg litt og litt etter hvert som baby vokser!
 
Her kjennes det ut som om jeg får litt bank innimellom.. tydeligvis en villbasse [emoji14]
 
For det meste kommer spontane "spark" mest på høyre siden, men også litt rundt omkring. Mens det jeg syns er ekstra morsomt er når jeg merker de snur eller vrir på seg, er en litt mer jevnt og langvarig bevegelse. Av og til er det en følelse av hikke på samme sted.
 
For det meste kommer spontane "spark" mest på høyre siden, men også litt rundt omkring. Mens det jeg syns er ekstra morsomt er når jeg merker de snur eller vrir på seg, er en litt mer jevnt og langvarig bevegelse. Av og til er det en følelse av hikke på samme sted.

Signerer dette jeg.
Også må jeg innrømme at det ikke er alle bevegelsene som er like "god".
 
Snuppa her sparker bra fra seg, og tumler rundt kjennes det ut som :) Tror hun hikker en del også, rytmiske bevegelser
 
Her har hun drevet og snudd seg saaakte men sikkert og med et par kjempe spark innimellom så jeg skvetter til. Den snuinga og ålinga er litt ubehagelig
 
Back
Topp