Hvordan får dere tid til å gå?

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Hva får dere tiden til å gå med når dere er hjemme alene på dagene?
 
Jeg starter permisjon på onsdag. Har "spart" det meste av forberedelser. Skal en tur på IKEA, skal vel til jordmor et par ganger, har mye strikking og rydding som skal unnagjøres. Ellers så blir det å se serier da. Og slappe av. Skal en tur på sommerlunch på jobb.

Tar en dag av gangen. :)
 
Ligge litt lengre enn vanlig i senga. Spise frokost med jentungen. Levere i bhg. Kanskje innom butikken på vei hjem. Kaputt når jeg kommer hjem så da blir det sofaen.... ser litt TV/serie og prøver gjøre småting underveis. Blir gjerne en blund på øyet også ila dagen før henting og middag ☺️
 
Kan anbefale Podcast på det varmeste altså! Babyverden sin er jo gull med tanke på graviditet og baby.
Utenom det, så var jeg en mester på å se film og serie. Skikkelig god faktisk! :p
 
Nesj, i kveld/nå holder jeg på å vasker badet :rolleyes:
Sorterer, ordner til lille skal komme - kaster mye og gjør plass til det lille nurket. Har ordnet kommode rett utenfor badet til henne så jeg slipper å gå opp i andre etasje for å finne klær :happy: #nesting
 
Jeg synes dagene går så fort at jeg nesten ikke henger med. Slapper av og ligger på sofaen med serie/TV om jeg må det. Ellers så pusler jeg med noe stort sett hele tiden. Enten om det er forberedelser til baby kommer, eller andre ting. Drar bort på besøk om noen er hjemme. Har også hund som tar opp en del av tiden min. Jeg strikker litt og pusler litt i hagen om været er bra. Koser meg med å være litt alene om dagene før baby kommer, men gleder meg vær dag til samboeren kommer hjem fra jobb :)
 
Prøver å slappe mest mulig av, og tar igjen litt søvn. Gjør litt husarbeid innimellom. Ser på serier. Stort sett late dager den siste uka.
 
Står opp tidlig med de 2 store og lager matpakke. Når pappa har levert dem på skolen så slapper jeg av på sofaen, strikker, ser på tv, prøver å gjøre litt husarbeid også sover jeg lett 2-4 timer
Så kommer de store hjem.. så var den alene tiden gått ja. Skal si at energien her til sist er intet eksisterende..
 
Back
Topp