Hvordan få tankene over på noe annet?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Tenker på prøving HELE tiden. Det tar over livet mitt, og jeg skulle helst sluppet denne karusellen en gang til, men den gang ei.. Nå har jeg i tillegg tusen andre ting å ta meg av/tenke på i tillegg til prøving, så hva gjør dere for å få tankene over på andre ting?
 
Vi starter IVF på nyåret. Jeg prøver nå å tenke på at det er fint at jeg får julens gleder - vin - sammen med gode folk før nyårets utfordringer trer til for fullt. Så akkurat nå er det det jeg forteller meg selv når jeg må slutte med de negative tankene.
 
Jeg tenker også på det hele tiden, men har feks ikke tid til å tenke på det på jobb fordi det er så travelt, så det er egentlig det som "hjelper" for meg.
 
Ja, hjelper mye for meg også å være på jobb.
 
Vi starter IVF på nyåret. Jeg prøver nå å tenke på at det er fint at jeg får julens gleder - vin - sammen med gode folk før nyårets utfordringer trer til for fullt. Så akkurat nå er det det jeg forteller meg selv når jeg må slutte med de negative tankene.
Ja jeg har mye gøy å se fram til jeg også (som innebærer alkohol), både julebord og mye gøy i romjulen, meen prøvingen overskygger på en måte det også :p Føler jeg er inne i en ond spiral :arghh:
 
Jeg tenker også på det hele tiden, men har feks ikke tid til å tenke på det på jobb fordi det er så travelt, så det er egentlig det som "hjelper" for meg.
Ja sånn har egentlig jeg det og, så kommer jeg hjem og tenker på både prøvingen og hvor travelt det er på jobb :arghh:
 
Høres kjent ut. Nå er jeg kommet i en fase der jeg prøver ignorere hele greia litt. Det tar så lett over hele hodet og orker ikke det bare for nye nedturer...
 
Sender dere mange klemmer, og krysser det som krysses kan for at det snart blir deres tur! Håper dere har noen rundt dere som dere kan snakke med når ting står på som verst! <3
 
Venner, jobb, kaffe med venninner, julegaveshopping, hunder og trening.
Men er hardt. Tårene kommer til tider uten at jeg klarer å stoppe det
 
Høres kjent ut. Nå er jeg kommet i en fase der jeg prøver ignorere hele greia litt. Det tar så lett over hele hodet og orker ikke det bare for nye nedturer...
Det tar altfor lett over :( Rart hvordan man blir vandt til alle skuffelser altså..
 
Venner, jobb, kaffe med venninner, julegaveshopping, hunder og trening.
Men er hardt. Tårene kommer til tider uten at jeg klarer å stoppe det
Ja det får tankene bort for en stund, så setter man seg ned igjen og tankene kommer tilbake.. Er så slitsomt!
 
Ja det får tankene bort for en stund, så setter man seg ned igjen og tankene kommer tilbake.. Er så slitsomt!

Kan du prøve å finne deg en ny hobby? Fokusere på den og kose deg når dere har sex?
 
Kan du prøve å finne deg en ny hobby? Fokusere på den og kose deg når dere har sex?
Har ikke tid til sånt :rolleyes: Neida, er jo mye ute og lufter hund, samt strikker en del, og det er heldigvis ikke bare prøvingen jeg tenker på ved sex, men det blir jo litt for fort til at man kun timer det til rundt el desverre
 
Back
Topp