Hvordan få lilypie ticker i signatur *forklaring*

Jeg har klart å lage meg en signatur, men får ikke lagt den inn i profilen min [:'(]
Når jeg forsøker å skrive det inn i feltet "signatur" og oppdaterer får jeg opp at jeg har brukt brukernavn eller e-postadresse før (husker ikke ordrett hva som stod) - hva gjør jeg galt?
 
ORIGINAL: Hkh88

Jeg har klart å lage meg en signatur, men får ikke lagt den inn i profilen min [:'(]
Når jeg forsøker å skrive det inn i feltet "signatur" og oppdaterer får jeg opp at jeg har brukt brukernavn eller e-postadresse før (husker ikke ordrett hva som stod) - hva gjør jeg galt?


Hmm,aldri fått opp en slik feil melding før desverre =/.
Men skal si ifra til deg om jeg finner ut hva man må gjøre da [:)]
 
ORIGINAL: Venter på nr 4

Tusen takk for bra beskrivelse


Bare hyggelig,så bra du og de andre fikk det til [:D][:)]
 
Da har jeg fått svar på hva som var galt - det var lagt to kallenavn på samme e-post adresse.. Nå er det fikset og jeg er litt spent på om jeg har fått til denne signaturen [;)]
 
okei,det problemet har jeg aldri fått før =/.
Så kan ikke hjelpe deg =/
 
ORIGINAL: *Hormonella*

ORIGINAL: *cupcake*

okei,det problemet har jeg aldri fått før =/.
Så kan ikke hjelpe deg =/


nå så jeg at det sto at brukernavn og epost er allerede i bruk eller noe sånn. hm.
får prøve å finne ut av det

Har du 2 kallenavn på en mail adresse?
 
ORIGINAL: *Hormonella*

ORIGINAL: *cupcake*

ORIGINAL: *Hormonella*

ORIGINAL: *cupcake*

okei,det problemet har jeg aldri fått før =/.
Så kan ikke hjelpe deg =/


nå så jeg at det sto at brukernavn og epost er allerede i bruk eller noe sånn. hm.
får prøve å finne ut av det

Har du 2 kallenavn på en mail adresse?


nei tror ikke det. Mener jeg har slettet det gamle kallenavnet mitt som jeg hadde forrige gang jeg gikk gravid. hm. jeg får sjekke opp i det. trodde ikke det gikk ann og ha 2 kallenavn på en adresse [8D]

trodde ikke jeg heller før til her om dagen.
En annen her som fikk samme feil opp og hun fikk ordnet det.
Men jeg vet ikke hvordan =/
 
Du må sende en mail til kundeservice så sletter de det ene kallenavnet for deg [:)]
Jeg visste ikke om at jeg hadde et annet kallenavn en gang, rart at de lar folk registrere flere på samme e-post uten at man får feilmelding!

De var veldig hyggelig på kundeservice og fikset det med en gang for meg [:D]
 
Får isje te dette her eg mulig det e bare eg som e dum
 
test om jeg fikk det til [:)]
 
ORIGINAL: MOR25

Får isje te dette her eg mulig det e bare eg som e dum



http://lmtf.lilypie.com/1jM0p1.png[/img][/url] er koden du har limt inn i signatur feltet.

[img ]http://lmtf.lilypie.com/1jM0p1.png[/img ] skal være riktig kode [:)].
Bare fjern mellomrommene [:)]
 
Nope, jeg får d IKKE til! hmm....[&:]
 
Hmm...får det visst ikke til jeg...ikke den mest tekniske som finnes akkuratt[:D]
 
ORIGINAL: ventermini2

Hmm...får det visst ikke til jeg...ikke den mest tekniske som finnes akkuratt[:D]



Joda, det er jeg visst likevel[:D]
 
test
 
Prøver min:)
 
test
 
Back
Topp