Hvordan er formen?

Er så sliten og trett [emoji42] ikke kvalm i dag, så det er bra [emoji4]
 
Formen er grei her, men det er kun når jeg tar Zofran... prøvde å slutte forrige helg, men begynte å spy og kvalmen ble helt uutholdelig intens. Fikk effekt en ekstra dag midt i denne uka og trodde jeg var bedre, men på dag 3 etter siste dose ble det like ille igjen [emoji17] Tar en halv stikkpille ca annenhver dag og har veldig god effekt av de... forrige søndag orket jeg badeland med mann og barn, idag var vi på skitur (i 4-åringtempo - perfekt!)

Har så dårlig samvittighet ovenfor babyen for at jeg tar de pillene, men om jeg ikke tar de så har jeg det helt forferdelig rent fysisk og svikter mann og 2 barn som ikke er i magen [emoji17]
 
Rimelig dårlig, egentlig. Er sykemeldt til uti april og alt jeg vil er å fungere som vanlig, både mtp mannen og gutten vår på 3 og fordi jeg virkelig trives i jobben og vil tilbake. Men så snart jeg presser meg og overser varslene svarer kroppen med intens kvalme, og skikkelig tretthet. Og deretter forsvinner hukommelsen, så jeg glemmer bruddstykker fra det jeg gjorde den dagen, og så er det synet og faktisk leseevne som går. Så det er en del frustrasjon nå, da jeg har bestilt å være helt fin til uke 12, er 12+6 nå og leveransen tydeligvis er forsinket. Må tvinge meg til å slappe av (for en selvmotsigelse), og det er veldig lite motiverende. Jeg ble medlem av forumet mest for å prøve å finne ut om det er normalt med såpass dårlig form... svangerskapet startet med 2 uker våkenetter pga vannkopper hos gutten vår. Deretter fulgte flere uker med lite søvn, først fordi han fikk influensa og luftveisinfeksjon, så fordi jeg ble smittet og hadde influensa i ca 2 måneder. Da var jeg på jobb som vanlig, så det kan godt tenkes at jeg presset meg for hardt. Jeg er en som ikke helt vet når jeg bør gi meg mtp egen helse, dessverre. Men jeg følger litt med på tips og erfaringer her og blir god så fort jeg kan i mellomtiden :) Uansett verdt alt når jeg tenker på mini som kommer i høst ❤
 
Akkurat nå er den ganske bra, forrige uke og i helgen var jeg kjempe dårlig
 
Formen er forsåvidt grei...[emoji4] Sover veldig greit frem til mellom 2-4tiden om natten, må da opp for å tisse og sliter da med å få sove igjen etterpå... Så veldig trøtt for tiden..[emoji42]
Må vell krype til korset snart og få ordnet med time til fysikalsk da bekkenet ikke akkurat blir noe bedre...lurer på hvordan jeg skal få presset det inn i kalenderen min med jobb...
 
Formen er nesten tilbake til normal. Er 15+6 i dag [emoji5] Litt kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig, men det er ingenting å klage på. Er mer bekymret for om alt er ok, siden jeg er i fin form [emoji23]
 
Rimelig dårlig, egentlig. Er sykemeldt til uti april og alt jeg vil er å fungere som vanlig, både mtp mannen og gutten vår på 3 og fordi jeg virkelig trives i jobben og vil tilbake. Men så snart jeg presser meg og overser varslene svarer kroppen med intens kvalme, og skikkelig tretthet. Og deretter forsvinner hukommelsen, så jeg glemmer bruddstykker fra det jeg gjorde den dagen, og så er det synet og faktisk leseevne som går. Så det er en del frustrasjon nå, da jeg har bestilt å være helt fin til uke 12, er 12+6 nå og leveransen tydeligvis er forsinket. Må tvinge meg til å slappe av (for en selvmotsigelse), og det er veldig lite motiverende. Jeg ble medlem av forumet mest for å prøve å finne ut om det er normalt med såpass dårlig form... svangerskapet startet med 2 uker våkenetter pga vannkopper hos gutten vår. Deretter fulgte flere uker med lite søvn, først fordi han fikk influensa og luftveisinfeksjon, så fordi jeg ble smittet og hadde influensa i ca 2 måneder. Da var jeg på jobb som vanlig, så det kan godt tenkes at jeg presset meg for hardt. Jeg er en som ikke helt vet når jeg bør gi meg mtp egen helse, dessverre. Men jeg følger litt med på tips og erfaringer her og blir god så fort jeg kan i mellomtiden :) Uansett verdt alt når jeg tenker på mini som kommer i høst [emoji173]

Som om jeg skulle sagt det selv!
 
Formen er kjempe fin! Hadde UL i går 16+1, fant ut vi har en liten gutt i vente :Heartblue
Ønsket UL for å se at alt er bra da jeg merker nesten ikke noe til gradividiteten, eneste er at jeg har "mensmurring' hele tiden. Så mor ble rolig da alt var perfekt med den lille!
 
Back
Topp