Hvordan er formen?

Altså, formen min er så fin at jeg har vasket alt som finnes av klesvask, ryddet alle soverommene, kastet alt som kan kastes og shinet resten av huset :O Men da er jeg kanskje fortsatt gravid med bankende hjerte da? Sies jo at man driver med nesting da :happy:
 
Her er formen opp og ned.. er 8+6 nå og de 2-3 siste ukene har kvalmen vært min uvenn:meh: er og enn del trøtt og er veeeldig frysen! Kjøpte meg sea band armbånd før 1 uke siden og brukt de daglig og de har hjulpet meg veldig:) Er litt småkvalm men kan ikke måle seg med slik jeg var før :happy: skal på 12 uker ultralyd om 3 uker så er veldig spent:) er førstegangs gravid:)
 
Formen er skremmende fin. Eneste jeg fortsatt plages med er treg mage og blødninger. Ellers ingen kvalme og er mindre trøtt nå enn de første ukene. Er 10+1 i dag.
Både gleder og gruer meg til TUL over helga. Redd for at det ikke skal være noe liv der inne[emoji15]
 
Formen her svinger veldig. Er sliten hele tiden og vil bare hvile, men er tidvis noe bedre i kvalmen, men ikke bedre matlyst dessverre. Føler meg skikkelig lat, og alt føles som et tiltak. Altså en tur på butikken er nok til å slå meg skikkelig ut, flere som føler det sånn?
Er 8+2 i dag.
 
Formen her svinger veldig. Er sliten hele tiden og vil bare hvile, men er tidvis noe bedre i kvalmen, men ikke bedre matlyst dessverre. Føler meg skikkelig lat, og alt føles som et tiltak. Altså en tur på butikken er nok til å slå meg skikkelig ut, flere som føler det sånn?
Er 8+2 i dag.
Dette beskriver hvordan jeg føler meg også! Har i tillegg litt hodepine og vondt i rumpen og halebeinet..
 
Dette beskriver hvordan jeg føler meg også! Har i tillegg litt hodepine og vondt i rumpen og halebeinet..

Huff ja hodepine her og, vet at Paracet i moderate mengder er ok, men vil liksom ikke ta det så da piner man seg heller.
Håper på bedring nærmere uke 12:)
 
Formen her svinger veldig. Er sliten hele tiden og vil bare hvile, men er tidvis noe bedre i kvalmen, men ikke bedre matlyst dessverre. Føler meg skikkelig lat, og alt føles som et tiltak. Altså en tur på butikken er nok til å slå meg skikkelig ut, flere som føler det sånn?
Er 8+2 i dag.

Jepp! Blir slått ut av småting jeg og. Vil helst bare hvile. Vært sånn i 14 dager :p
 
Gruer meg til klokka skal stilles igjen :arghh: lurer på om jeg overlever det så trøtt som jeg er nå.
 
Formen er opp og ned. Utrolig varierende. Halsbrannen har definitivt tatt seg opp og det er slitsomt [emoji85] Mye menssmerter og bekkenet krangler litt når jeg har gjort husarbeid, men ikke noe farlig enda [emoji4]
Får ikke i meg nok væske og er dermed helt desperat tørst hele dagen [emoji85]
 
Formen er blitt mye bedre, var veldig kvalm og slapp noen uker. Så lenge jeg spiser jevnlig holder kvalmen seg heldigvis unna. Eneste nå er at jeg fryser så forferdelig, det har jeg gjort siden nyttår! Er i uke 11 nå med nr 2.

Jeg også fryser noe veldig. Er 10+4 nå. Hvis jeg kler meg så godt at jeg ikke fryser går det kun noen minutter før jeg er overopphetet. Gleder meg så mye til plussgradene kommer nå.

Forøvrig sliter jeg veldig med kvalmen fortsatt. i starten gikk det greit å småspise det bort, men nå har syre oppstøt meldt seg og da hjelper ikke mat i det heletatt. I natt kastet jeg opp i søvne også. plagsomme greier. Så idag er det bare mandler det går. OL-er også plagsomt, fordi jeg blir så engasjert når det er spennende slår det ut i stress-kontoen som øker kvalmen noe veldig. men klarer ikke la være, så nå er det mandler og stafett, og distraherer meg litt med forum for å roe nervene :D .

Håper energien kommer tilbake og kvalmen forsvinner snart....
 
Min form er også dalende.. kvalm og trøtt!:/ ikke så gale ar jeg er hjemme fra jobb, men såpass at nattens 12timer+ med søvn var høyst nødvendig... er 8+5
 
Huff ja hodepine her og, vet at Paracet i moderate mengder er ok, men vil liksom ikke ta det så da piner man seg heller.
Håper på bedring nærmere uke 12:)
Ja, sånn tenker jeg og. Piner meg heller litt, framfor paracet. Så er jeg hvertfal heelt sikker, selvom det skal være ok. Nå har jeg nådd uke 12, uten mye bedring. Våkner opp hver dag og tenker "anyday now! La i dag være dagen med mindre kvalme og greier." [emoji23]
 
Formen min har blitg mye bedre denne uken. Mindre kvalme og mer energi. Er 11+0 idag.
 
Stort sett bra, men har vært/er forkjølet så det er jo litt ekstra kjipt når man er gravid og litt sliten og trøtt fra før. Har vært litt uggen innimellom men ikke så ille at jeg har kastet opp.
 
Back
Topp