Hvordan er formen?

prizz94

Betatt av forumet
Hvordan er formen deres? Min var heeeeelt elendig, men nå er den veldig fin! (Bortsett fra økt sultfølelse og er mer på do) Jeg er 11 uker idag. Er nesten helt sikker på at jeg får beskjed om at hjertet har sluttet å slå ved neste kontroll siden formen plutselig er så bra :( noen erfaringer?
 
Formen min var helt bånn i bøtta. Men de siste par dagene har kvalmen sluppet noe og jeg er bittelitt mindre trøtt. Er 10+4 så håper og tror det bare skal gå oppover.
Det er jo fra nå at plagene gjerne blir mildere eller helt vekk for oss [emoji3] Risikoen for at noe skjer med fosteret er jo også veldig redusert. Så du skal se at alt står nok bra til med lille når du er til kontroll [emoji173]️
 
Min er skremmende fin. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er redd det ikke er noe liv der inne :(

Var veldig sliten og kvalm i uke 6-8, men nå er kvalmen nesten helt borte og energien er tilbake.
 
Bortsett fra trøtthet og treg mage har jeg vært fin hele veien. TUL 8+3 viste at alt var bra foreløpig iallfall, uten «noen symptomer». Det skal jo bli bedre nå i den fasen vi etterhvert går inn i. Helt etter boka det! Går nok helt fint.
 
Form? Finnes det..min er helt borte..sover ofte gjennom dagen,små kvalm. Trett,lite energi..
7+4
 
Helt normalt at formen bedrer seg eller svinger uten at noe er galt
 
Har hatt mageknip i et par dager nå. I tillegg til kvalmen. Blæ:wtf:
 
Det er veldig vanlig at formen bedrer seg fra nå av for mange.. Men dersom dere er bekymret så vil jeg si at det beste er å kontakte lege eller jordmor for å få en sjekk:)
 
Vil bare sove hele tiden, er engstelig for alt og har null motivasjon til å gjøre noe som helst. Kvalmen kveler jeg med mat. Håper jeg blomstrer til våren.
 
7+6 i dag. Jeg har ligget på soffan i 10 dager nå. Veldig trøtt og periodevis kvalm. Helst på kvelden. Føler meg kjempelat, men orker ingenting. Blir sulten hver eneste time og spiser sikkert 15 måltider til dagen. :p skikkelig ulvehunger!!
:)
 
Formen er blitt mye bedre, var veldig kvalm og slapp noen uker. Så lenge jeg spiser jevnlig holder kvalmen seg heldigvis unna. Eneste nå er at jeg fryser så forferdelig, det har jeg gjort siden nyttår! Er i uke 11 nå med nr 2.
 
11+6 i dag. Formen er betraktelig bedre. Kvalmen er så og si borte. Er ganske trøtt og umotivert enda [emoji85] men det kommer seg nok [emoji4]
Spiser for 4 og har lagt på meg 5-6 kg allerede [emoji13]
 
9+1 idag og fremdeles frossen så det holder.
Uvel til og fra
Helt energitom og tåler lite aktivitet
Lite matlyst og vet jeg får i meg for lite væske
 
Kvalmen har blitt bittelitt bedre de siste dagene. Men fortsatt trøtt og veldig lite energi. Har også kyssesyken, så vet ikke helt hva som skyldes den, og hva som er svangerskapsplager. Prøver å legge meg så tidlig som mulig på kvelden, og tar gjerne en powernap på ettermiddagen ;) Er 9+4.
 
Kjøpte sånn sea band for 2 dager siden og er plutselig i topp form. Syns det var litt skummelt og jeg da:p blir jo aldri fornøyd jeg
 
Back
Topp