Hvordan er formen jenter?

Fortsatt konstant kvalm. må tvinge i meg mat :p spiser lite og ofte så det ikke skal bli værre.
Kaster opp 1 gang hver morgen.
Skal bli godt når kvalmen gir seg.. :)
 
Oi, her var det mange som var kvalme allerede! Jeg er nesten litt skuffa over at jeg ikke er det, så mye som jeg har hørt om det, he-he.

Er 5+ 4 (det er uker og dager, ikke sant?). Formen er ganske så bra egentlig. Blir litt ekstra svimmel når jeg reiser meg fort, men ikke noe spesielt trøtt eller uopplagt ellers. Trente spinning i går.
 
Stikkinger og svimmelhet var første tegn her. Kvalmen kommet de siste ukene, håper det gir seg om noen uker når jeg nærmer meg 12 uker
8+2 i dag
 
Er så trøtt, trodde ikke det var mulig å bli så trøtt uansett hvor mye man sover:)
Mensenmurring og litt vondt i puppene, ellers ingen kvalme... enda:)

Er 5+4:)
 
Formen synker stadig her, kraup gjennom ei arbeidshelg, idag måtte eg spy/brekke meg mellom fleire av pasientane. Heldigvis fri imorra, då kjem eg til å ta kontakt med fastlegen min..:dead:

Går med det som kjennes ut som tidenes hangover frå eg våknar til eg legg meg. Sidan torsdag har det vert oppkast x fleire ila dagen. Funkar ikkje på jobb i det heile..
 
Veldig dårlig form. Kaster opp flere ganger daglig, spiser veldig lite. Spiser kun ei sjeve her og der. Så her var eg mye vekke fra jobb forje uke , klarer ikkje hele dager nå.
 
Kvalmen har gitt seg her :) Jeg er så og si konstant sulten, men ingenting som frister liksom :hilarious: Går på do hvertfall 2 ganger i løpet av natta, og sovner på samme tid som 3 åringen i huset :D:p Jo også har jeg selvfølgelig fått halsbrann igjenn.. (var veldig plaget med det med nr 1 også)
 
Her er formen fin :) har hatt litt ømme pupper og vært veeeldig trøtt.. tidvis slitt med hodepine. Nå er det kun kviser i panna, og trøttheten som henger over meg :) så her er det full rulle med stallarbeid, ridning, hundetrening og aktivisering av to barn :) Mannen tar fjøset for meg nå pga den fysiske belastningen og faren ved alle bakterier osv som finnes i avføring. Sist var jeg inn og ut av sykehus og måtte på legekontoret å få væske intravenøst fra uke 8/9-17.. Er veldig takknemmelig for hver dag formen er bra [emoji4]
 
Kvalm og utslitt hele dagen. Orker ikke mye mat. Heldigvis ingen oppkast enda
 
Jeg er heldigvis ikke kvalm, men veldig mye trøtt, sliten og svimmel... Jeg jobber 60% og det holder lenge [emoji1360]
 
Er egentlig i veldig fin form. Har litt murring i bekkenet og er veldig trøtt. Men skal absolutt ikke klage :)
 
Back
Topp