Hvordan er formen jenter?

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Ja, hvordan står det til med dere? Har dere mye plager ? Funker det å jobbe ?

Formen min er så sinnsykt dårlig! Kvalm 24/7, trøtt, slapp, begynt å brekke meg itillegg og sitter fremfor doskåla :-( Presser meg for å prøve å lage middag og gjøre noe hjemmme. Tyr til tårer for jeg er så lei meg av å være så plaget. Imorgen kommer ungene hjem igjen, og kjenner jeg gruer meg for klarer så vidt å komme meg ut av senga og ned på sofaen! Men gleder meg til å se de igjen også ❤️ Gruer meg for hver dag jeg skal på jobb, sliter noe vanvittig! (jobber stort sett natt, så heldigvis litt roligere) Har ikke noe lyst å være sykmeldt heller, for det var jeg med de to første neste hele svangerskapene!

Måtte bare lufte meg litt:hungover::arghh:
 
Hvor langt er du på vei? 4+ 5 her. Blir fort trøtt og svimmel, ikke direkte kvalm, men litt sureoppstøt.
Går i grunn greit å jobbe, men har ikke en stressende jobb akkurat nå heller ;)
 
Hvor langt er du på vei? 4+ 5 her. Blir fort trøtt og svimmel, ikke direkte kvalm, men litt sureoppstøt.
Går i grunn greit å jobbe, men har ikke en stressende jobb akkurat nå heller ;)

Er 6+4 [emoji32] kvalmen ga seg rundt uke 12 med de andre, så har sikkert noen uker igjen med fortvilelse enda!
 
Jeg har en overveldende trøtthet og er veldig kvalm på morgenen (gir seg utover dagen), så for tiden er det nok for meg å ta meg av jenta mi og å gå på jobb :smiley-ashamed008
 
Helt sykt trøtt, sovna av kl 21 i går, små kvalm storsett hele dagen. E på jobb, men velge litt mer lette arbeidsoppgava enn ellers[emoji4] og passe på at æ drikk godt me vann, da går det greit[emoji4]
 
Veldig trøtt, men sover veldig dårlig på natta.. våkner kvalm.. formen er grei midt på dagen. Værst på kvelden... ligger lenge kvalm i senga før jeg får sove.. sliter forferdelig med ryggen.. vondt og stivt... er det noen som har noen gode tips og råd?
 
Våkner opp og føler meg ikke gravid lenger...brystene er ikke så ømme lenger og det eneste jeg kjenner er at det strekker i lysken...
Ellers ingenting :( Engstelig for at noe er galt :(
 
Blir fort trøtt og sliten. Mye svimmel. Endel luft i magen. Hadde mye menssmerter frem til for noen dager siden, men begynt å gi seg. Smerter (ligamentsmerter) når jeg nyser. Men alt dette takler jeg helt fint!:) Er bare glad jeg slipper sykehus, innleggelse og intravenøst over flere uker slik det var med de andre to, pga ekstrem svangerskapskvalme. Er 6+6 i dag.
 
Jeg tar bussen 5:50 når jeg skal på jobb og det ødelegger hele dagen min! Har ikke morgenkvalme de dagene jeg sover til gjerne 8 eller 9, men når jeg står opp 4:45 så blir det så utrolig tidlig og i tillegg ta buss - det hjelper ikke på kvalmen akkurat! Dette gjør at jeg egentlig går rundt og er kvalm på jobb og resten av dagen.
 
Kvalm. Og de siste dagene har jeg vært kjempe svimmel og føler at hodet henger ikke med kroppen hvis dere skjønner... veldig ubehagelig... noen fler som har vært borti det før?
 
Kvalm. Og de siste dagene har jeg vært kjempe svimmel og føler at hodet henger ikke med kroppen hvis dere skjønner... veldig ubehagelig... noen fler som har vært borti det før?
Jeg slet veldig med svimmelhet en ukes tid litt tidligere. Vi var til Danmark og følte at jeg aldri hadde gått av ferja :p jeg vet at jeg kan få litt blodtrykksfall, så passer litt på hvis jeg kjenner at jeg blir svimmel :) svimte av da jeg gikk med frøkna :confused:
 
6+1, føler med lett/middels kvalm hele dagen :yuck: slitsomt!
Er også veldig trøtt å må sove 1-2 ganger i løpet av dagen.
 
Last edited:
Jeg slet veldig med svimmelhet en ukes tid litt tidligere. Vi var til Danmark og følte at jeg aldri hadde gått av ferja :p jeg vet at jeg kan få litt blodtrykksfall, så passer litt på hvis jeg kjenner at jeg blir svimmel :) svimte av da jeg gikk med frøkna :confused:

Æsj! Vi får krysse fingrene for at slike ting holder seg unna [emoji4]
 
Back
Topp