Hvordan er formen din idag?

Overraskende grei form [emoji4] litt trøtt og ganske sulten, men ellers grei [emoji4]
 
Spydd tre ganger idag, men middagen har holdt seg i magen. Dette er en bra dag[emoji51]
 
Dårlig. Trodde det skulle bli godt å komme seg ut litt. Vært på homeparty, men så mye parfyme og andre lukter.
 
Litt vondt i ryggen og slapp. Føler meg uggen og er sur og trøtt, så bra jeg har huset for meg selv [emoji28]
 
Dårlig i dag igjen. Startet dagen med oppkast. Kanskje det hjelper å komme seg litt ut i dag
 
Daff. Sliten. Kvalm. Alt er tungt.
 
Kvalm og trøtt, har sovet siden frokost og skal sove litt til nå
 
Trøtt, småkvalm, hodepine, hjertebank, og skikkelig uggen. Føler meg syk [emoji85]
 
Bedre i dag. Men kvalm hvis jeg ikke har et jevnt inntak av mat og vann.
Jeg kommer til å bli dødsfeit.
 
Er så daff og sliten i dag, vil bare ligge i senga eller på sofaen [emoji26]
 
Opp og ned. Kvalmen kommer å går hele tiden.. uvant da jeg nesten ikke var kvalm i hele tatt forrige svangerskap. Alt lukter så ekkelt og intenst. Selv min egen Shampo osv.
 
God form! Har gått 12k skritt og ikke vært uggen i det hele tatt. Eneste er at det jeg begynte å kjenne det litt i hoftene på slutten av turen :-/
 
Trøtt og sliten
 
Formen kom seg litt ut over dagen, så nå klarer jeg endelig å holde på med litt husarbeid innimellom pausene [emoji4]
 
Varierende. Vært på kjøttkaker hos svigermor. Veldig godt. Men i det vi kom syns jeg hele huset luktet parfyme. [emoji13]
 
Følte meg fin, men så begynte brekningene etter frokost, så eg måtte legge meg på sofaen. Må snart prøve å komme meg på jobb .... gleder meg til å få flere gode dager igjen snart!
 
Back
Topp