Hvordan er formen din idag?

Ganske sliten og veldig frossen. Har egentlig lyst å legge meg, men hadde tenkt å vente til mannen kommer hjem fra seinvakt. Får se om han ikke finner meg purkende på sofaen når han kommer hjem [emoji23]
 
Fin i formen, bare trøtt egentlig. Sov dårlig i natt (også) [emoji20] 10+1 i dag
 
Har sovet såååå godt i natt at jeg ikke hatt snudd på meg, så nå har jeg kjempe vondt ryggen og skal på jobb i kveld [emoji85]
 
Trøtt, skallebank, ganske mye voksesmerter i livmoren (eller luftsmerter[emoji28]), og slapp.
 
Kvalm og sliter med oppkast hele dagen. Er så utrolig sliten av å ha det slik dag ut dag inn...håper virkelig det blir bedre i andre trimester
 
Sliten, ikke lyst på mat...Trøttheten kommer vel i kveld som vanlig! Blir tidlig natta nå for tiden.
 
Så sliten og kvalm. Har sovet 4 timer på dagen i tre runder.
 
Sengeliggende idag, er så slapp og trøtt. Null matlyst, vil bare sove [emoji85] ingen hodepine enda idag da, det er ganske deilig [emoji4]
 
Gruet meg så til å være med på babyshower i dag. Blir så dårlig av parfyme og tenkte jeg ikke kom til å klare å kose meg. Men hjalp med stuebytte og litt god mat og kake[emoji4]
 
Startet dagen med å kaste opp. Fatter ikke poenget med å kaste opp på tom mage! [emoji35]

Henger meg på denne. Har for det meste kun kastet opp galle/magesyre. Men blir jo som oftest kvalm når det er lenge siden jeg har spist da...
 
Back
Topp