Hvordan er formen din idag?

<3 Formen her er fin, utenom verkende korsrygg..
 
/syk og lei av soverommet
 
Helt toppers! Hadde det ikke vært for at jeg kjenner det sparke i magen hadde jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt. Sender klem og gode tanker til dere som ikke er like heldige:)
 
Dagen har vært veldig fin[emoji274] Ellers så sliter jeg med en helt utrolig vond rygg og hele høyre foten pga at jeg absolutt skulle løfte noe på mandag, samt veldig gangsperra i venstre legg etter å ha våkna opp i går morges med krampe i leggen[emoji16] Så nå vagges det stivt og smertefullt fra ettermiddag og ut kvelden..[emoji13]
 
Fortsatt kvalm hver dag, men kaster ikke opp like ofte lenger. Tar dagene helt med ro og klarer å komme meg litt mer utenfor døra. Kjenner mye liv og magen har blitt mer "gravid", og jeg koser meg med det. Har endelig kommet tilbake til startvekt igjen, er 26+4.
 
I dag er den bedre, men ikke bra [emoji14] fremdeles syk.
 
Fortsatt kvalm hver dag, men kaster ikke opp like ofte lenger. Tar dagene helt med ro og klarer å komme meg litt mer utenfor døra. Kjenner mye liv og magen har blitt mer "gravid", og jeg koser meg med det. Har endelig kommet tilbake til startvekt igjen, er 26+4.

Uff, den kvalmen er forferdelig! Tenker på deg og føler med deg. Heldigvis kommer det noe godt ut av det til slutt [emoji846]
 
Uff, den kvalmen er forferdelig! Tenker på deg og føler med deg. Heldigvis kommer det noe godt ut av det til slutt [emoji846]

Ja, husker ikke lenger hvordan det er å ikke være konstant kvalm på ett eller annet nivå... :hungover: Og takk, heldigvis er jeg litt bedre enn jeg var, så jeg krysser alt jeg har for at det fortsetter i den retningen. Redningen er premien i enden. :cat:
 
Jeg føler meg bra, 3 trimester er en fin tid [emoji5]
Jeg liker kroppen min,magen kan bule ut uten at en føler seg feit [emoji23][emoji13]
Og jeg har fått høre av flere at jeg har sånn fin gravid glød [emoji5]
Eneste negative er et bekken som ikke vil samarbeide, men om jeg tar livet med ro og holder meg i ro, så går det jo fint. [emoji4][emoji4]
 
Formen er helt super. Får gjort masse om dagen, håper det fortsetter sånn en stund. Det hadde vært deilig :D
 
Siden sist, altså torsdags kveld - har jeg fått tilbakeslag fra den mulige prolapsen jeg fikk i januar. Fredag og lørdag har vært et helvete uten like, prøvde brannslukking hos en kiropraktor (ikke knekking!) 2 1/2 times kjøring hjemmefra på fredag (desperat!) men hadde så vondt at h*n ikke fikk gjort noe. Samme kveld ble jeg henta av ambulansen, fikk to paracet og en paralgin forte og ble sendt hjem igjen i bil! Djises, hadde da ikke sovet siden kl 04.00 fredags morgen.

Lørdags ettermiddag ble jeg igjen henta av ambulansen og vel framme bestemte legen i kongsvinger seg at dette hadde de overhodet ikke kunnskap om - så han sendte meg med ambulanse videre til Elverum. To døgn gikk det altså, før jeg endelig fikk SOVE. Og har ikke gjort stort annet de siste 24 timene. Lillemor har vært helt vill i magen, men da jeg endelig fikk sove - så roet hun seg også. Jordmor kom i går kveld og sjekka baby også, heldigvis står alt bra til inni der[emoji173]️
 
Siden sist, altså torsdags kveld - har jeg fått tilbakeslag fra den mulige prolapsen jeg fikk i januar. Fredag og lørdag har vært et helvete uten like, prøvde brannslukking hos en kiropraktor (ikke knekking!) 2 1/2 times kjøring hjemmefra på fredag (desperat!) men hadde så vondt at h*n ikke fikk gjort noe. Samme kveld ble jeg henta av ambulansen, fikk to paracet og en paralgin forte og ble sendt hjem igjen i bil! Djises, hadde da ikke sovet siden kl 04.00 fredags morgen.

Lørdags ettermiddag ble jeg igjen henta av ambulansen og vel framme bestemte legen i kongsvinger seg at dette hadde de overhodet ikke kunnskap om - så han sendte meg med ambulanse videre til Elverum. To døgn gikk det altså, før jeg endelig fikk SOVE. Og har ikke gjort stort annet de siste 24 timene. Lillemor har vært helt vill i magen, men da jeg endelig fikk sove - så roet hun seg også. Jordmor kom i går kveld og sjekka baby også, heldigvis står alt bra til inni der[emoji173]️

Aua, høres ikke godt ut, nei. Men godt du fikk hjelp til slutt og at alt står bra til.
 
Veeeldig svimmel i dag:dead: Bortsett fra det er formen flott og bekkenet godt:p Og Lille sparker tydelig og ofte i dag:Heartred
 
.....
To døgn gikk det altså, før jeg endelig fikk SOVE. Og har ikke gjort stort annet de siste 24 timene. Lillemor har vært helt vill i magen, men da jeg endelig fikk sove - så roet hun seg også. Jordmor kom i går kveld og sjekka baby også, heldigvis står alt bra til inni der[emoji173]️
Hjelpe meg, høres forferdelig ut. Hva ble gjort tilslutt da, så du fikk til å sove?
 
Var helt utslitt og holdt på å sovne mange ganger mens jeg ventet den natta på sykehuset, men det var ikke før jeg fikk smertestillende at jeg slukna. Unner ingen å oppleve dette nei!
 
Back
Topp