Hvordan er formen din idag?

M

Moderator Irene

Guest
Håper den er bra, og at du har en fin dag ♥ :)
 
Er trøtt, hatt eksamen, så ikke fått hvilt på formiddagen slik jeg pleier :p

Begynner å bli forkjølet også, så skal legge meg kl 19 med ungene i kveld! :)
 
Den er fin i dag! Har fått hvil mye, etter en slitsom dag i går :dummy1: Prøver å ikke tenke på det jeg burde gjøre haha ! Alt til sin tid :hilarious:
 
Litt sliten etter en lang arbeidsdag, men nok energi igjen til å få støvsugd å ryddet litt i huset:happy:
Formen er og har vært fin hele veien, ting har selvfølgelig blitt tyngere å utføre men det er som forventet :p
Ikke mange ukene igjen på jobb nå:D
 
Tørr nesten ikke å skrive d, den er helt fin!
Har svangerskapspenger, så er hjemme hele tiden! Får regulert alt som skjer etter kroppen- så har ingen utfordringer føler jeg [emoji3]
 
Akkurat i det siste har det ikke vært så bra! Er blitt forkjøla og sover dårlig for tiden. Det er nok litt pga at jeg er midt i eksamenstiden[emoji846]
 
Formen er fin! 40 dager til termin, fri i dag og har syltet, bakt brød og pizza i tillegg til at jeg har lukt i hagen og planta og vanna i drivhuset. Kan altså ikke klage! Den lille har i dag bare sparket og kost seg, og etter jeg dyttet på den når den sparket på noe vondt i går, så har den oppført seg og kun sparket utover.
 
Har vært fin hele veien, helt til nå idag..
Null energi, null matlyst (selvom jeg har spist), føler alt er langt oppe i halsen :yuck:
Og en bebis som har vært så si i 100 i hele dag :p:D
 
Ikke bra. Syk..
 
Ikke noe bra [emoji85] Formen er elendig, svimmel, trøtt, kvalm, lite matlyst og når jeg spiser så blir jeg fryktelig dårlig av det [emoji13]
 
Formen er bra:) Gått lang fin tur med samboer i det fine været:)
 
Back
Topp