Hvordan er formen? ♡

Alt for bra føler jeg[emoji12].. litt ømme bryst, lite matlyst men ikke kvalm. Og litt ekstra trøtt
 
Fortsatt skremmende bra... Ømme bryst eneste... ikke trøtt og ikke kvalm... merkelige greier...
prøver å nyte det så lenge det varer.. :)
 
I dag kom kvalmen til gangs. Har vært litt småuggen siste uka, men ikke så mye at det har gått ut over jobb og andre aktiviteter. I dag ligger eg altså på sofaen med den eine kvalmebyga etter den andre.
Skal på jobb i morra og til Oslo på onsdag, så håper bare at eg har en ekstra dårlig dag i dag ! :dead::)
 
Formen er ganske bra! Hatt vonde bryst en liten stund nå. Murringen har avtatt, men nå våkner jeg ganske kvalm om morgenen og har problemer med å pusse tenna uten å brekke meg. Samme gjelder da jeg tar folat... brekker meg av tanken. Men gir seg heldigvis utover dagen!
 
Skikkelig kvalm akkurat nå. Er veldig trøtt, men sover dårlig på natta og våkner veldig ofte. Brystvortene er såre/ømmer.

Har en stoffskiftesykdom som har gått litt bananas nå så har hjertebank. I samråd med lege skal vi fikse opp i doseringen på medisinene da.
 
Har vært veldig kvalm de siste dagene og har fortsatt ganske kraftige murringer i tillegg til å være utrolig trøtt.
 
7+3 i dag og er stort sett i god form!
Blir litt småkvalm etter at jeg har spist, spesielt etter frokost og middag..
Har veldig ømme bryst og trooor ikke at jeg bare innbiller meg om at de har vokst?
Sliter litt med lite energi, orker ikke tanken på en treningsøkt som jeg normalt sett ville gjennomført uten å tenke meg om.
Har følelsene litt utenpå kroppen.
 
Lite energi, litt "kvalme" - kjennes mer ut som at jeg er litt varm i halsen og brystet hvis det gir noe mening. Sover ekstremt dårlig om nettene, begynner å kjenne det går utover energien på dagen nå. Spent på om kvalmen skyter i været med dagene som går nå..
 
Jeg er helt på bånn jeg :(
Vært av og på kvalm de siste to ukene, men i går i og i dag har jeg vært kvalm hele dagen. Kanskje en fem minutters pause hver 2/3 time. Også så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har hatt store problemer med å holde meg våken/tistede på jobb i dag:( Vanskelig å late som ingenting på jobb (i barnehage) når man går rundt og svimler og brekker seg:hungover: Så akkurat nå har jeg bare lyst til å gå å legge meg og våkne om 6/7 uker (men hvis jeg legger meg ender det opp med urolig søvn der jeg dreper både min egen hund og barna i bhg:wideyed:, veldig plaget av mareritt den siste uka)

Veldig misunnelig på dere som ikke har noen særilge symptomerxsmile9xsmile9
 
Formen er bra:) Jeg skulle gjerne hatt noen sterkere symptomer, så det føltes litt mer ekte ut.. Men om kvalmen plutselig kommer snikende kommer jeg til å angre på at jeg ønsket meg den;)
 
Jeg er helt på bånn jeg :(
Vært av og på kvalm de siste to ukene, men i går i og i dag har jeg vært kvalm hele dagen. Kanskje en fem minutters pause hver 2/3 time. Også så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har hatt store problemer med å holde meg våken/tistede på jobb i dag:( Vanskelig å late som ingenting på jobb (i barnehage) når man går rundt og svimler og brekker seg:hungover: Så akkurat nå har jeg bare lyst til å gå å legge meg og våkne om 6/7 uker (men hvis jeg legger meg ender det opp med urolig søvn der jeg dreper både min egen hund og barna i bhg:wideyed:, veldig plaget av mareritt den siste uka)

Veldig misunnelig på dere som ikke har noen særilge symptomerxsmile9xsmile9

Kunne vært skrevet av meg dette, så føler virkelig med deg:( har vært dårlig i to uker nå og blir bare verre.....Jobber også i bhg men måtte kaste inn håndkleet forrige torsdag da jeg ikke fungerer i det hele tatt....Jeg sover veldig godt jeg da, siden jeg er så slapp av minimalt mat/drikkeinntak, sovner tvert jeg legger meg og sover 10t. Men trenger likevel å sove på dagtid....zzzz Drømmer også masse rart da.
 
Back
Topp