Hvordan er en gravidmage?

Yogamama

Betatt av forumet
Haha, sikkert kjemperart spm, men jeg er førstegangs og vet ikke bedre :p
Magen min har vokst masse, men den blir liksom ikke stram. Jeg har alltid hatt litt fett å ta tak i når jeg sitter, men er relativt stramt når jeg står. Selvom magen vokser har jeg fortsatt litt fett å ta i liksom, går ikke dette bort?:p trodde gravidmager ble stramme ❤ jeg ser jo på dere andres magebilder at magene vokser litt, men har dere fortsatt fett "utenfor" babymagen eller er det blitt helt stramt hos dere med en gang? :p unnskyld for sikkert et kjemperart spm :p
 
Jeg har blitt utrolig strekt :( slik at det gjør vondt/svir.Har hatt bukplastikk tidligere så jeg tror det er fordi magen min var så stram fra før.
 
Joda, magen blir stram etterhvert [emoji5] så stram at det til tider føles ut som man skal sprekke [emoji85] men det tar litt tid, spesielt med første.
Har enda fett på magen, og ser bare lubben ut nå [emoji28]
 
For meg som har litt ekstra rundt magen fra før tok det litt tid før den typiske gravidmagen vistes med første. Kunne fint gjemme magen i en litt stor henser helt til 5.mnd. Nå med andre er den både større og strammere enn sist på samme tidspunkt, så kommer nok til å strutte mer denne gangen!
 
Min strammer seg litt når jeg står, men når jeg sitter seg jeg bare småfeit ut [emoji85]
 
Jeg håper at jeg denne gangen faktisk kommer til å se gravid ut og ikke bare feit , men er vel også stor sannsynlighet for det siden jeg har tvillinger [emoji23]
 
Fettet mitt ligger fortsatt utpå, og etterhvert bare sprer det seg vel utover et større område, så det kjennes strammere ut?
Jeg håper egentlig ikke det blir for stint og stramt før rundt 8-9 måneder jeg, er jo masse mer baby som skal vokse inni der.
 
Back
Topp