Hvordan endret graviditeten forholdet/familien deres?

M

Moderator Eve

Guest
Klarte dere å opprettholde tid til hverandre? Var det noe annet som forandret seg?
 
Alt forandret seg, men til det gode :happy: Som jeg og mannen snakket om den ene dagen så kan vi nesten ikke huske hvordan livet var før vi fikk barn :) Ikke alltid lett å opprettholde tid til hverandre, men prøver :smug:
 
Graviditeten endret ingenting.
 
Enn det å få barn?
Ja, det endret ganske mye :) ! Var en stor omveltning i livet. Var så klart merkelig å være gravid, men tror ikke det gikk helt opp for meg hva som skulle skje :p
 
Vi kom mye nærmere hverandre, og ble nyforelsket igjen som foreldre. :D
 
Vi ble samboere. Og vi har funnet masse nye ting å krangle på..
 
Jeg var veldig kosete før vi fikk barn og etter vi fikk første så ble mannen dessverre veldig nedprioritert. Var ikke noe kos å få av meg. La ikke merke til det før mannen sa at jeg kun ga oppmerksomhet til babyen. Samsov og koste masse med babyen. [emoji7]
 
Vi ble foreldre for første gang for 4 mnd siden, og har blitt enda mer sammensveiset enn før. Denne babytiden er på mange måter litt unntakstilstand for forholdet, samtidig som vi er blitt litt nyforelsket igjen av å se hverandre i foreldrerollen. Vi har ikke like mye tid og overskudd til å være kjærester som før, men prøver å se hverandre og avlaste hverandre, og gjerne se en film i armkroken av og til.
 
Back
Topp