Hvordan ble du og partneren din sammen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Det var i dei dagar der MSN framleis var relevant.. :woot:

"møttes" via msn til ein kompis av meg, prata ilag der ei stund (me var i same rom noko av tida, på eit lan, men ingen var gutsy nok til å gå bort til den andre..:D)

Me vart vel eit par etter tp veker, og eit par besøk hjå kvarandre, det er 14 år, tre born og to bryllaup sidan :love017

Har dere giftet dere to ganger?
 
Vi møttes gjennom felles venner.
Snakket sammen i ett år før vi ble sammen. Og nå har vi snart vært sammen i ett år
 
Møttes på fest og det sa "pang" der og da. Vi hadde andre kjærester, men satt å snakket sammen hele kvelden. Ble sammen ett år etterpå[emoji173]
 
Møttes gjennom felles venna på fest. Litt uenige om kven som sjekka opp kven den kvelden :p
Etter den kvelden var det oss, 4 mnd med dating før han vart introdusert for mine barn og 1 1/2 år seinare flytta han inn til oss :)
Vi har no vore i lag i 10 år og fått to små til :)
 
Vi møttes gjennom jobb, og etter noen år(!) sendte han meg en melding på privaten. Vi var på første date etter kort tid, og under en måned etter første date visste vi begge at det var oss to [emoji173]️ Nå har vært sammen i over fire år, er samboere og prøver på første barn.
 
Match.com, 9 år sammen, 2 barn og bryllup om én uke [emoji85][emoji7][emoji85]
 
Møttes på tinder , så kom han på besøk . Så film sammen og ble kjent:)
 
Møttes gjennom jobb. Vi hadde samme stilling, men jeg jobbet på det norske kontoret, og han på ett av de tyske kontorene. Første gangen vi traff hverandre var på en konferanse i Spania. Jeg visste omtrent med en gang at det var en slags mening med at vi hadde truffet hverandre, men det tok allikevel noen måneder før det ble oss to.

Det ble mange helge turer mellom Norge og Tyskland den første tiden. Litt over ett år senere sa jeg opp jobben og flyttet til ham i Tyskland. Det er nå 5 år siden.

Har vært gift i snart 4 år, har 1 barn og nummer 2 er «like rundt hjørnet»
 
Møtte han via tinder, skrev sammen en ukes så prøvde han invitere meg ut, så sa jeg at jeg ikke gadd men at han kunne komme innom en lørdagskveld etter jentungen var lagt, satt å skravlet om alt mellom himmel og jord hele natten. Dagen etter når jentungen sto opp bygde han en lego med hun så jeg fikk sove litt før han dro hjem, kom tilbake på kvelden, jeg sa at jeg var trøtt men gjerne kunne sove i armkroken hans i sofaen :p Tredje dagen fikk jeg mld hva jeg drev med, sa jeg drev vurderte hva jeg skulle ha til middag, og om han hadde lyst kunne han ta med seg maten å lage mat til oss hos meg, han slo glatt til på tilbudet og siden har vi vært sammen :)
 
Møttes på togstasjon siden vi ventet på toget sammen med felles venner til å reise på VG lista, også synes jeg han var veldig kjekk så når jeg kom hjem igjen måtte jeg prøve og lete han opp på Facebook og etter det snakket vi sammen der i nesten 1 mnd, hver dag før vi møttes igjen og da blei vi sammen[emoji173]️
 
Vi møttes på bursdag til ei felles venninne, han prøvde å sjekke meg opp hele kvelden men det ble ikke noe mer før nesten ett år etterpå. Så vi var venner først før vi begynte å holde på :) det er 7 år siden nå :) Nå har vi en sønn på 5 år og jeg er gravid med baby som skal komme i februar :)
 
Møttes på en fest gjennom felles kjente. Ingen av oss ville egentlig på den festen... Ei uke senere spurte den ene felles vennen vår meg om jeg ville være med å kjøre en tur fordi kompisen hans hadde nettopp kjørt opp. Jaggu var det samme fyren igjen fra den kvelden var jeg solgt. Har vært oss to siden. Runder 9 år nå i august og venter endelig en baby. Uendelig mye kjærlighet. Mannen i mitt liv.
 
Jeg som fant samboeren min på datingside. Begynte å snakke sammen. Og dt gikk ikke lange stunden, for rettere å si på kvelden sa jeg "elsker deg" og ennå er sammen og forlovet etter 4 år :joyful: og nå er i gang med å planlegge å gifte oss ❤
 
Vi møtte hverandre da jeg var ute å reiste. Han jobbet på et hotell jeg sov på! Den siste kvelden visste jeg han sluttet kl. 23, og jeg var ute med en jeg ble kjent med. Jeg så at kl var 23.10 da jeg var på vei tilbake, og var så lei meg, da jeg trodde aldri jeg sku se han igjen, men han venta visst på meg i baren (selv om vi såvidt hadde snakka sammen) og jeg ble etterhvert med han hjem istedenfor:D 5 mnd senere flyttet jeg til han i Tyskland (og noen dager senere ble jeg visst gravid) :happy:
 
Vi møttes da vi var 13 år gamle. Han skulle egentlig hjelpe en kompis å bli sammen med meg, men så falt jeg som en tosk for han i stedet for. [emoji6]
Vi gjorde det slutt etter cirka seks måneder sammen. Hadde sporadisk kontakt i ti år, med sparks og god kjemi, før vi begge var single og amors piler traff oss igjen da vi var 23. Har nå vært sammen i fem år. To barn, hund, katt, biler og rekkehus fra helvete. [emoji23]
 
Back
Topp