Hvordan ble du og partneren din sammen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Jeg studerte i Østersund. Han bode i Sandefjord.

Ei vennine av meg fikk meg til å joine et guild på world of warcraft. Hadde begynner å spille igjen, for å slappe av mellom særoppgaven min.

Gubben joina rett etter meg gjennom sin venn fra Sandefjord. Dette guildet, var satt sammen av felles venner av oss.

Jeg spilte cloth karakter og ble banka veldig ofte. Han var tanks så han hadde armor.

Etter vært hjalp han meg med en del småting på spillet. Mens vi prata over Ts 2 mnd etterpå inviterte jeg han opp til Østersund.

Student venninen min. Hadde begynt å se at jeg smilte på morgenen da vi dro på skolen. Og hadde phusa meg til å møte han.

Han kom opp den 27 februar og 28 februar var vi så og si et par. [emoji173][emoji173][emoji173]


Så det var mange tilfeldigheter som førte oss i sammen for 7 år siden.
 
Tinder
 
Min lillesøster og hennes samboer spleiset oss. De jobbet litt for at vi skulle møtes, og når vi gjorde det var det kjærlighet ved første blikk. Nå er vi gift og prøver på vårt 2barn [emoji4][emoji4]
 
Han var kompis av min bror[emoji85] så møttes vi noen ganger på fest. Og da var det gjort[emoji23]
 
Da vi var 15, operasjons dagsverk, vi begge hadde fått jobb i kantina der mødrene våre jobbet hehe. 8 år senere forlovet <3
 
Vi møttes på fest,gjennom felles venner :)
Vi fant kjapt tonen sammen, snakket sammen hele festen og var der til sola kom opp... Vi gikk hver til vårt, men han inviterte meg på fest noen helger senere, og etter det var det bare oss :)
 
Vi møttes på jobb, tok lang tid før vi begynte og snakke sammen om noe utenom jobb, men når vi først begynte å snakke fant vi rask tonen [emoji5] brukte vell 1-1,5mnd på å bare snakke og bli kjent før vi var med hverandre første gangen [emoji5]
 
Nettdating [emoji4] Var god kjemi allerede da vi skrev med hverandre.
 
Møttes på bursdagen til en felles kompis. Han var edru og jeg var langt ifra edru, så helt utrolig at det gikk bra [emoji23] Dro på samme hyttetur en uke etter og vært sammen siden [emoji4]
 
Møttes på festival :)
 
Last edited:
Fant han på finn.no. :knegg: Neida, joda...

Jeg var nyskilt, og laget meg en profil på Møteplassen.no (eid av finn.no). Fikk meldinger av mye rart, det meste ble blokkert ganske kjapt. Så fikk jeg melding av en fyr, som ikke hadde bilde i profilen sin, og som knapt hadde skrevet et ord om seg selv i tillegg. Eneste grunnen til at han ikke ble blokkert med det samme var at han skrev veldig høflig og greit til meg. La han til på facebook etter noen dager, og vi snakket sammen daglig både på facebook og telefon i noen uker før vi bestemte oss for å møtes. Vi klikket umiddelbart, og knappe to måneder etterpå var jeg gravid.

I juli har vi vært sammen i fire år. Om fjortendager har vi ett års bryllupsdag, og vi har ei jente sammen som fyller tre på torsdag, og en lillebror som antagelig blir født i løpet av morgendagen.
 
Satte inn tulleannonse i avisen sammen med 2 venninner, fikk mange brev og forkastet i grunn alle.
Venninna mi derimot plukket opp igjen den ene og mente han var søt og ba meg svare.
Så jrg svarte, vi møttes en mnd etterpå og siden har vi værtsammen :)
Venninna mi er fortsatt litt irritert for at hun ga han til meg ;)
 
Jeg flyttet til ny plass og hadde med meg ein gutt på 3 år.

Etter ca 6 mnd fant jeg han pga han viste glede, kjærlighet og omsorg til min sønn på 3 år. Den som viser det til min sønn da kjøper dei hjertet mitt. Barnet står fyst.
 
Gikk i samme klasse på høyskolen, endte opp med å bli med han hjem etter en fest på byn [emoji4][emoji85]
 
Tekstmelding [emoji14] Gikk i parallellklassen min [emoji14]
 
Det var i dei dagar der MSN framleis var relevant.. :woot:

"møttes" via msn til ein kompis av meg, prata ilag der ei stund (me var i same rom noko av tida, på eit lan, men ingen var gutsy nok til å gå bort til den andre..:D)

Me vart vel eit par etter tp veker, og eit par besøk hjå kvarandre, det er 14 år, tre born og to bryllaup sidan :love017
 
Var med en kamerat hjem for å lese til eksamen (gikk i samme klasse). Møtte på den kjekke storebroren hans og det sa klikk fra dag 1. Var venner noen måneder før vi ble sammen :)
 
Back
Topp