Hvordan ble du og partneren din sammen?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan møttes du og partneren din og hvordan ble dere sammen? :)

Var det en one night stand, var dere venner først, møttes dere kanskje på en datingapp eller har dere en helt annen historie? :)
 
Møttes på byen, jeg sjekket opp han [emoji23]
 
Vel. Vi møttes vel egentlig gjennom jobben.
Men han var også min brors bestekompis.

Jeg skulle begynne jobbe på pappas kontor og pappa ga beskjed til sine sjåfører at en snasen jente skulle begynne på kontoret og hu var forbuden frukt...

[emoji23][emoji23] Vel. Ingenting skjedde på kontoret da. Det var vi begge for sjenerte for, men når vi havna samme pub og på gatekjøkkenet utenfor der, presterte jeg å si til han at han best fikk spandere en burger på meg, ellers fikk pappa høre det... [emoji23][emoji23][emoji23]

Vel. 13 år etter er vi enda sammen etter den hendelsen. Så får vel tolke det som en slager [emoji23]
 
Møttes via nettby, og pratet via nett,SMS,Tlf i over 1 år før vi møttes. Da var vi betatt av hverandre. Og spendt på om alt ville klaffe når vi møttes i virkeligheten også.
DET gjorde det gitt :p
Nå venter vi vårt 3.barn sammen :D
 
Vi møttes på IRC for de som husker det. Chattesak på nett på slutten av 90-tallet begynnelsen av 2000.
Snakket der og på tlf/mail i 3 mnd før vi møttes.

Det var søren meg 17 år siden i februar [emoji23]
Hvor har årene blitt av??
 
Vi møttes i et bryllup. Superromantisk! Selv om mannen ikke skjønte at jeg prøvde å sjekke han opp, så jeg måtte jobbe litt videre med prosjektet senere [emoji14]
 
Traff hverandre på en datingside :happy:
 
Vi traff hverandre på jobb, mannen prøvde å be meg ut noen få ganger før jeg forsto at det var det han prøvde på :hilarious: Jeg sluttet i jobben for å studere høsten etter vi ble sammen.
 
Møttes via Tinder. Chattet i rundt 6 mnd før vi møttes første gang, det var på byn. Etter første møte så har det vel vært oss to, 4 år siden i år.

Vi skal gifte oss på datoen det er 4 år siden vi møttes første gang:)
 
På fest. Vi falt for hverandre med en gang og hadde en helt utrolig kjemi. Snakket sammen hele kvelden, så dro vi alle ut på byen, vi fortsatte å snakke sammen, danset, kysset, og jeg ble med han hjem ;) ❤️ ;)
Nærmer seg 15 år siden!

Jeg har aldri prøvd eller brukt datingapper eller sider eller lignende.

Det var virkelig magisk den kvelden vi møttes! Han var og er den kjekkeste mannen jeg har møtt, og i tillegg til å være utrolig flott å se på og tiltrekkende er han også intelligent, morsom, verdens snilleste og har en helt fantastisk personlighet. Klarte ikke sove hele natta, lå bare og tenkte dette kan ikke være sant! Fordi det var så fantastisk :) men det var sant! ❤️❤️❤️
 
Nettby her også :) Sms-ing førte til stormforelskelse, vi hadde vært kjærester i 3 mnd før vi møttes face2face. Vi er snart på 10'året, gift og har to barn sammen:love017
 
Han jobber på rema og så meg komme inn på butikken, så leita han meg opp på nettby [emoji85][emoji28] Så begynte vi å snakke sammen der først [emoji4] Jeg var 16 og han var 19, vært sammen i 10 år neste år og da skal vi gifte oss [emoji173]️[emoji183]
 
Møttes på fest på hans hjemsted[emoji4]
 
Fant hverandre på en interesseside på nett. Snakket sammen via meldinger og chat i 7mnd før vi møttes, ble sammen 1mnd etter det og nå er det 8,5 år og 2 barn siden:eek::woot::love7
 
Vi møttes i en taxi. Satt i samme taxi på vei hjem fra fest.. skulle til samme sted. Praten gikk og det føltes som vi hadde kjent hverandre for alltid.. han ringte meg etter 3 dager, og snakket i timesvis på tlf.
Har vært sammen i 17 år, gift og har 2 barn
 
Vi pusset opp et utested første gang vi møttes. Jeg var bartender, han var en av eierene. (Jeg kjente den andre eiern) Jeg fant vel ut at han bodde nærmere utestedet en meg. Så da var det likegreit å overnatte hos han siden vi var først på plass om morran uansett.

Så endte vel med at jeg omtrent flytta inn hos han etter det. Og vi har bodd sammen siden. 6 år nå i mai [emoji28][emoji85]
 
Møttes på match. Har vært sammen i 8 år nå i August,akkurat hatt 5års bryllupsdag og venter barn nr3
 
Vi møttes på Øyafestivalen gjennom felles venner 2007. Jeg skulle besøke et vennepar og venninna mi spøkte med at en kompis av mannen hennes skulle få besøk av en hyggelig nordlending som kanskje kunne være noe for meg. Vi lo av det, men jammen fant vi ikke tonen :) For min del var det litt problematisk at han bodde i Finnmark og jeg i Rogaland, men vi holdt kontakt på chat og via tlf, og etter en måned reiste jeg opp og besøkte ham. Etter det var det oss og etter ca ett år flyttet han ned til meg. I 2010 giftet vi oss, på dagen tre år etter at vi møttes, og nå har vi tre barn :)
 
Vi møttes gjennom tinder. Skrev vel der 3-4 uker før vi møttes første gang i juni i fjor. Så vi har knapt kjent hverandre i et år, og venter vårt første barn allerede :love017
 
Back
Topp